سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  
موضوع جديد پيام جديد تالار سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود » نظر سنجی مهم  
درددل

Guest
ارسال شده در تاریخ : 2011.07.26 03:17:54   موضوع پست: درددل#1


جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای ابراهیمی امام جمعه محترم بافت
با عرض سلام و ادب
در خصوص سوالاتی که برای بنده ارسال فرموده بودید به عنوان یک شهروند بافتی باید خدمتتان عرض کنم که برای پیشرفت شهرستان راهی غیر از مشارکت مردم و اهمیت دادن به نظرات آنان نیست.اگر به سایت بنده رفته باشید به تازگی نظرسنجی هایی را گذاشته ام که قابل دسترسی است و خوشحال می شوم از آن نظرات استفاده فرمائید.جناب ابراهیمی شهرستان بافت و محرومیت آن چوب سیاست بازی ها ، دودستگی ها، طرد شدن هاو مسائلی را می خورد که در سالیان سال باعث شد روز به روز این شهرستان محروم تر و عقب افتاده تر شود. خودتان در این مدتی که در بافت هستید شاید این جناح بازی ها را البته کم رنگ تر مشاهده کردید و دیدید که اگر مردم در ارائه نظرهایشان آزاد باشند چگونه حاضرند مشارکت داشته باشند. توسعه بافت در گرو توجه به مواهب طبیعی و خدادادی آن می باشد اگر به گردشگری و جاذبه های آن توجه شود و از این لحاظ جلب و جذب گردشگر داشته باشیم می توانیم به توسعه بافت امیدوار باشیم . خودتان منطقه خبر بافت را دیده اید و مشاهده می کنید چگونه در زباله دارد دفن می شود.
در خصوص مطالب خطبه های نماز جمعه البته من کوچکتر از آن هستم که نظر بدهم ولی فکر می کنم اگر به زندگی مردم و رفتارها و کردارهای اجتماعی آن می پردازید نباید به آنچه مردم در جامعه حس و لمس می کنند به دیده ای دیگر صحبت شود. مردم وقتی تورم و گرانی را با پوست و گوشت خود بخوبی لمس می کنند چرا باید آمار مرکز آمار و بانک مرکزی را مطرح کنیم .مردم وقتی در منزلشان دو سه نفر فرزند بیکار دارند چرا باید بگوئیم نرخ بیکاری و اشتغال در بافت و ... چگونه است ؟
بنده افتخار داشته ام که چندین مرتبه پای صحبت های جنابعالی بنشینم و حظ ببرم حظ بردن من از صحبت های شما بخاطر رک گویی وحقیقت گویی شما بوده است و اگر در خطبه های نماز جمعه به آنچه مردم در زندگی روزمره حس می کنند و رنج می برند پرداخته شود فکر کنم موثر باشد. جناب ابراهیمی باز هم مزاحم شما می شوم و تشکر می کنم که به نظرات مردم ارج می نهید و از درون همین حرف ها و درد دلها بهترین نظرها و سخن ها شنیده می شود. با تشکر حمید هرندی
بالا  گزارش تخلف از شما تشکر می کنیم
نقل قول
موضوع جديد پيام جديد پاسخ سريع تالار سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود » نظر سنجی مهم
 
نمايش همه

صفحه: 1 از 1 شما ميتوانيد در موضوعات جستجو كنيد
شما ميتوانيد موضوع جديدي ايجاد كنيد
شما ميتوانيد به پست ها پاسخ دهيد
شما نميتوانيد مباحث را ويرايش كنيد
شما نميتوانيد پست حذف کنید
شما نميتوانيد اين انجمن را اداره كنيد

 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.