سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

احادیث نقل شده از شیخ صدوق برای همه محدثان شیعه مورد وثوق است

احادیث نقل شده از شیخ صدوق برای همه محدثان شیعه مورد وثوق است


http://www.shabestan.ir/newsfiles/pic/maintitr/89021516433107-1-I.jpg


.

استان ها:امام جمعه بافت گفت:محدثان شیعه به احادیثی که شیخ صدوق از مشایخ خویش روایت کرده اعتقاد کامل داشته و به همین جهت وی را صدوق لقب داده اند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه شهرستان بافت به مناسبت 15اردیبهشت که از سوی مقام معظم رهبری به نام روز بزرگداشت شیخ صدوق نامگذاری شده، در گفتگو با خبرنگار شبستان در راین، مطالبی راجع به زندگی آن عالم فرزانه بیان کرد.

وی گفت: شیخ ابوجعفر محمدبن علی بن حسین بن موسی بن بابویه قمی معروف به شیخ صدوق در حدود سال 306هجری قمری در خانواده ای از اهل علم، در شهر قم دیده به جهان گشود.

امام جمعه بافت، در ادامه به عنایت امام عصر(عج)به پدر شیخ صدوق اشاره کرد و گفت: وی که تا سن 60 سالگی از نعمت فرزند بی بهره بود، از حسین بن روح نوبختی، نائب خاص امام زمان(عج)تقاضا کرد تا از امام(ع)درخواست دعا برای فرزند دار شدن او داشته باشد.

نظرات: 0 بازدید شده: 985 مرتبه ارسال شده توسط: مدیر در تاریخ: 1389.02.22 بیشتر بخوانید

پاسخگویی قاطع به تهاجم دشمنان

ارتش جمهوری اسلامی، قدرت و آمادگی پاسخ دندان شکن به همه تهدیدات دولت های مستکبر به ویژه دولت تمامیت خواه آمریکا را دارد.

http://yascms.ir/emam/Untitled%20-%2020.bmp


حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه شهرستان بافت، در خطبه اول نماز جمعه این هفته مطالبی پیرامون اهمیت زیارت امام علی (ع)بیان کرد.

وی گفت: امام علی(ع)از همه صحابه پیامبر(ص)بالاتر و افضل تر است؛ زیرا خداوند ایشان را در آیه مباهله، نفس پیامبر نامید و نیز همه کمالاتی که پیامبر دارد آن امام همام نیز از آن برخوردار است به جزء نبوت خاصه زیرا وحی تنها بر پیامبر نازل می شود.
نظرات: 0 بازدید شده: 954 مرتبه ارسال شده توسط: مدیر در تاریخ: 1389.01.31 بیشتر بخوانید
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.