سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود

خطیب جمعه موقت زرند: دولتمردان برای خدمت به مردم شبانه روزی تلاش کنند/کشور را معطل برجام اروپایی نگذارید و در معرفی افراد فاسد ورانت خوار تعل


خطبه نماز جمعه شهرستان زرند به امامت حجت الاسلام سلطانی امام جمعه موقت مورخه 97/06/9


حجت الاسلام سلطانی امام جمعه موقت در خطبه های نماز جمعه با تبریک دهه ولایت به همه شیعیان امام علی (ع)بیان کرد:از همه مسئولین وهیئت مذهبی ومردم جهت جشن عید غدیر در شهرستان تشکر می کنم هرچه ما داریم از ولایت مولا امام علی (ع)داریم

وی گفت:باید در همه زندگی سیره اهلبیت و شهدا و آیات قرآن کاربردی کنیم بعضی ازکاسبان ما آیات قرآن واحادیث معصومین را بالا سر خود در مغازه نصب می کنندولی متاسفانه عکس قرآن واهلبیت عمل می کنندکسانی که در این روزهای که مردم دست تنگ هستند طمع می کنندواجناس خود را چندین برابر می فروشند چطوری می خواهند فردا اهلبیت شفاعتشان کنند؟ یا جواب خداوند را در قبر قیامت دهند ؟حاجی که که امروز تمام خبرها را به خودش اختصاص داده چطوری حجش قبول باشه در صورتی که یکی از محتکرین برنج است با اینطور تظاهر به دین داری ودین را مایه منفعت قرار داده اند عده ی زیادی از دین گریزان شدند.

وی ادامه داد :رسول خدا می فرماید به دوزخ نگاه کردم یک چاه عمیق دیدیم که داخلش مذاب می جوشید از مالک چاه سوال کردم جای کیست؟گفت جای سه گروه محتکرین ، دائم الخمر و دلالان زنا ، خیلی مواظب باشیم چرا که فردا قیامت باید جواب بدهیم.

امام جمعه موقت زرند به بیان مشکلات کشور پرداخت و بیان کرد: در حال حاضر کشور به مشکلات اقتصادی بر خورده که با تلاش و پیگیری و مدیریت شبانه روزی دولتمردان خدوم قابل حل است
امروز معاندین نظام و منافقان داخلی فقط ضعفهای مملکت را بزرگ جلوه میدهند(مثل اینکه از خانه زیبا و مجلل فقط سیفون چاه را ببینیم ) تا اعتماد مردمی که سرمایه نظام است را نابود کنند مسئولین با همت شبانه روزی خدمات این نظام را از اول انقلاب برای مردم بازگوکنند و نگذارند دشمنان مردم را مأیوس کنند و بگویند کشور در حال از هم پاشیدن است
دولت و مسئولین با کسی پسر خالگی نداشته باشد باید افراد فاسد رانت خور را مشخص کنند و به مردم بشناسانند تا برای مردم شفاف سازی شود این انبارهای احتکاری که در شهری گرفته می شود دادستان هر شهر برای مردم شفاف سازی کند و با افراد فاسد و محتکر به اشد مجازات بر خورد کنند تا اعتماد مردم تقویت شود.

وی گفت : همان طوری که آیت الله بهشتی فرمودند که آفت جمهوراسلامی وقتی است که دچار بازیگرانی شود که از این نظام برای خود دکان قدرت ,شهرت ریاست بسازند باید مواظب باشیم که بعضی این نظام را قدرت رانت خواری و ثروت اندوزی و باند بازی برای خودشان قرار ندهند تا تمام زحمت امام (ره) وخون شهدا را پایمال کنند.

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به سخنان رهبری اظهار کرد : رهبری فرمودند هفته دولت فرصتی است تا دولت مردان خدوم کارهای خود را ارزیابی کنند تا نقاط قوت را تقویت و ضعف را برطرف کنند در عرصه اقتصادی بیشتر تلاش کنند و کشور را وابسته به برجام اروپایی نکنند چرا که اینها در طول تاریخ نشان دادند بد عهد وعهد شکن هستند. دشمنان و منافقین داخلی در واقع تلاششان برای نا امیدی مردم از نظام است.

امام جمعه موقت تصریح کرد سوال از رئیس جمهور یک نمایش قدرت نظام اسلامی بود . عده ای از دشمنان و منافقین به این سوال از رئیس جمهور دل بسته بودند تا دوباره آشوب کنند تحلیل می کردند که شاید رئیس جمهور داخل مجلس برای پاسخگویی نرود یا نمایندگان برخورد حزبی و سلیقه ای با رئیس جمهور داشته باشند به حمد الله این اتفاق به خوبی صورت گرفت و هیچ جای نفوذی برای بد خواهان نظام نگذاشت.

وی گفت :بعضی نگویند چرا رهبری از حضور رئیس جمهور تمجید کردند
باید در همه مسائل کشور تابع رهبری باشیم و از مقام عظمای ولایت (حفظه الله) جلو نزنیم چرا که ما در هرجا گوش به فرمان ولایت کردیم در مشکلات پیروز شدیم و کمر دشمن را شکستیم.




http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1658.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1659.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1660.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1661.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1662.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1663.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1664.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1665.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1666.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1667.jpg

انتشار در سایت: سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود
نویسنده: عرب
لینک مستقیم: http://yascms.ir/index.php?module=News&do=View&id=8465