سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان : 13 آبان سال 57 روز ادای دین دانش‌آموزان به انقلاب اسلامی بود


حجت الاسلام “محمد قاسمی زاده” در اجتماع پایانی راهپیمایان 13 آبان روز ملی استکبارستیزی در مصلی پیامبر اعظم(ص) شهر زرند اظهارداشت: امروز آمریکای جنایتکار ضعیف‌تر از هر زمانی قرار دارد و ما فریب این جنگ‌های روانی و طناب‌های پوسیده را نمی‌خوریم.


وی افزود: ملت ما با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب پشتیبان کشور خود هستند و همه بدانند هیچ راهی به ‌جز تکیه‌ بر جوانان و مردم وجود ندارد، باید نگاه ما به درون کشور باشد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان با اعلام اینکه 13 آبان در تاریخ ایران تاریخچه طولانی داشته و تنها با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان منحصر نشده است، گفت: 13 آبان سال 57 روز ادای دین دانش‌آموزان به انقلاب اسلامی بود و در سیزدهم آبان ماه 57، روند پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تسریع بخشیده شد و نسخه‌ فروپاشی رژیم طاغوت و ستم‌شاهی وابسته به استعمار پیچانده شد.

حجت الاسلام قاسمی زاده خیانت آمریکا را در تمام سال‌های انقلاب و قبل از انقلاب برای سرکوبی حرکت‌های مردمی یاد آورده شد و ادامه داد: هرکجا جنایتی در تاریخ ثبت‌شده نام آمریکا و رد پای آن به‌خوبی دیده می‌شود و برای مردم تمام دنیا آشکار و هویداست.




http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1731.jpg


انتشار در سایت: سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود
نویسنده: عرب
لینک مستقیم: http://yascms.ir/index.php?module=News&do=View&id=8614