سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود

بازدید امام جمعه محترم از طرح آسفالت کوچه شهدای مکه زرند


حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم مورخه97/09/10 با همراهی جناب آقای مهدلو شهردار زرند از طرح اسفالت کوچه شهدای مکه 13 بازدید واز نزدیک در جریان چگونگی روند امور قرار گرفتند واز زحمات پرسنل خدوم شهرداری تشکر کردند.




حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در بازدید از روند آسفالت معابر سطح شهر، ضمن تشکر از پرسنل زحمتکش شهرداری زرند، اظهارداشت: ما در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم و یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام بگیرد خدمت رسانی به این مردمی است که همیشه در صحنه بوده اند و همه ما نوکر مردم هستیم.

وی با مناسب دانستن اقدام جید شهرداری در زمینه آسفالت، گفت: شهرداری قریب 200 هزار متر مربع برای آسفالت معابر شهر زرند برنامه ریزی کرده است که تاکنون 70 هزار مترمربع از معابر زرند طی چند روز اخیر آسفالت شده است.

امام جمعه زرند گفت: نکته خوب ماجرا این است که شهرداری به طور عادلانه شهر را به چهار بخش برای آسفالت تقسیم کرده است تا با اولویت این کار به صورت چرخشی انجام شود.

وی اقدامات شهرداری ها را موجب افزایش امید به زندگی در بین شهروندان دانست و اظهارداشت: شهرداری مهم ترین ارگانی است که مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است و اگر یک روز خدمات شهرداری به شهروندان ارائه نشود، مردم نمی توانند در کوچه ها و منازل خود زندگی کنند.

وی گفت: شهردار زرند از نیروهای مخلص، انقلابی و ارزشی شهرستان است که با برنامه ریزی هایی که دارد تحرک خوبی در شهرداری ایجاد کرده است.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه مردم باید یاور شهرداری باشند از روحانیون و ائمه جماعت خواست در راستای کمک به شهرداری و تشویق مردم برای پرداخت عوارض شهری وارد شوند و افزود: مردم همانطور که خمس و زکات خودشان را پرداخت می کنند خدمت به شهرداری و پرداخت حق و حقوق شهرداری را باید ادا کنند و این نیز خدمت به خودشان است.


http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1928.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1929.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1930.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1931.jpg

انتشار در سایت: سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود
نویسنده: عرب
لینک مستقیم: http://yascms.ir/index.php?module=News&do=View&id=8656