سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود

9 دی نماد نفوذناپذیری و ولایت‌مداری ایرانیان است


حجت السلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در آستانه فرا رسیدن روز بصیرت و میثاق با ولایت – در بیانیه‌ای این روز را نماد نفوذناپذیری و ولایت مداری ایرانیان دانستند و بر اتحاد و استقامت در سایه ولایت فقیه تاکید کردند.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسى‏ بِآیاتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النُّورِ وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فی‏ ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ»

سپاس بی¬پایان خداوند یکتا را که در سایه¬ سار حکومت اسلامی، «ولایت فقیه» این یادگار تاریخی و گرانقدر روح خدا را زمینه¬ ساز انسجام، اتحاد، استقامت، پیشرفت و سرافرازی ملت شریف ایران قرار دارد.

حماسه نهم دی ماه ۸۸ و حضور پُرشور و حماسی مردم انقلابی، قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم آن روز، اوج بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار کشور در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می شود.

فتنه ۸۸ نمونه بارز دشمنی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به سردمداری رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بود که ماه ها قبل توسط سرویس های اطلاعاتی بیگانه به صورت دقیق طراحی و برنامه ریزی شده، در این ساماندهی ساده لوحی برخی عناصر فریب خورده داخلی نیز لحاظ شده بود؛ غافل از این که مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در دفاع از آرمان های والای انقلاب دچار تردید نشدند و با حضور پرشور و آگاهانه، دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند گذاشتند و با تاسی از فرهنگ عاشورا طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند.

اکنون با گذشت 9 سال از فتنه آمریکایی- صهیونیستی، نظام جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی در پرتو رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و وحدت و بصیرت انقلابی مردم دارای ثبات و آرامش بی نظیر در داخل و عزت و اقتدار در منطقه و جهان اسلام است.
اینجانب ضمن قدردانی از حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی عظیم نهم دی ماه سالهای گذشته و دیگر مناسبت های ملی و مذهبی،دعوت می نمایم که همچون سالهای گذشته در مراسم گرامیداشت نهم دیماه امسال نیز حضور یابندتا با حضور باشکوه خود اعلام داریم که همواره در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، اعتلا و پیشرفت کشور تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) تا پای جان ایستاده و از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.



علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند- هشتم دیماه 1397


انتشار در سایت: سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود
نویسنده: عرب
لینک مستقیم: http://yascms.ir/index.php?module=News&do=View&id=8714