سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود

بیانیه امام جمعه زرند در حمایت از سپاه


در راستای محکومیت اقدام رذیلانه دولت آمریکا مبنی بر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه وامام جمعه زرند بیانیه ای را صادر کردند.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



در این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می‌کند.

اقدام وقیحانه و خصمانه رئیس جمهوری آمریکا در اضافه کردن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی، آخرین تلاش‌های مفتضحانه آمریکا در خشمگین شدن از اقتدار و توان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تروریست‌های دست پرورده خود در غرب آسیا است.

برهمگان آشکاراست که سپاه پاسداران عامل امنیت کشور و پرچمدار مبارزه با تروریسم در منطقه است و در دل تمام ملت ایران و ملت‌های آزاده جهان جای دارد.

آمریکایی‌ها خوب می‌دانند که تصویب این طرح به منزوی شدن آمریکا منجر خواهد شد و دستان ایران را برای اقدامات متقابل باز خواهد گذاشت که اقدام به‌جای ریاست محترم جمهوری و شورای امنیت کشور در همین راستا است، آمریکایی‌ها خود به میزان حمایت و پشتیبانی مردم ایران از نیروهای سپاه پاسداران اشراف دارند، لذا با این اقدام تصور می‌کنند که میزان حمایت مردمی کمتر خواهد شد و از این طریق به دنبال کاهش امنیت ملی ایران هستند.

آمریکا با این اقدام، منافع ملی جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران را هدف قرار داده و علاوه بر دامن زدن به جنگ اقتصادی، امنیت ملی کشورمان را تهدید می‌کند، لذا اینجانب ضمن محکومیت ادعای آمریکای تروریسم بالذات، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌نمایم.


علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند 21فررودین98


انتشار در سایت: سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود
نویسنده: عرب
لینک مستقیم: http://yascms.ir/index.php?module=News&do=View&id=8870