سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود

دعوت مسئولین زرند از مردم جهت حضور در راهپیمایی روز قدس


حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند، دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، خنجری فرماندار زرند با صدور پیامی از مردم جهت حضور پُرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.



متن این پیام به شرح ذیل است:

“روز جهانی قدس ابتکار هوشمندانه پیشوای فقید انقلاب اسلامی، از یک سو نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی و از دیگر سو نماد حمایت از آزادی و انسان ستمدیده است؛ ابتکاری که آرمان های دینی، انسانی، سیاسی و تاریخی امت اسلام را با قداست «شهرالله» پیوند داد و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی شد.

جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حرکت یکپارچه امت اسلام و آزادی خواهان است؛ حرکتی که با زمان شناسی، ژرف اندیشی و آینده نگری پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) پایه گذاری شد تا مسئله فلسطین، پاره تن جهان اسلام و قدس، قبله اول مسلمانان، هیچ گاه به فراموشی سپرده نشود. همچنانکه از سال 1358، مردم آزاده جهان، فارغ از دین، نژاد و ملیتی خاص، هر سال باشکوه تر از قبل، علیه ظلم و جور و نسل کشی غاصبان قدس و فلسطین فریاد بر می آورند؛ نسیمی که در سال 1358 با پیام تاریخی حضرت امام(ره) وزیدن گرفت، امروز به طوفانی تبدیل شده که به فضل خداوند بزرگ، طومار این رژیم غاصب را در هم خواهد پیچید.

پیام روز قدس این است که اتحاد امت اسلام، تنها راه نجات فلسطین است. ارائه طرحهایی با ماهیت سازش و با این پندار که اسرائیل در برابر توافق های بین‌المللی تسلیم خواهد شد و به قیمت واگذاری خودمختاری در بخشی از سرزمین های اشغالی، از توسعه‌طلبی دست خواهد کشید، نشانه نشناختن ذات غاصبانه صهیونیسم جهانی است.

اینجانبان از همه مردم شریف و روزه دار شهرستان زرند دعوت می نماییم، هم پیمان با مسلمانان سراسر دنیا در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت نموده و ضمن ابراز همبستگی با مردم درد کشیده فلسطین، وحدت امت واحده اسلامی را به جهانیان نشان داده بار دیگر با آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت نمایند، تا استکبار جهانی بداند که مسأله فلسطین همچنان مسأله اول عالم اسلام است.


حجت الاسلام ‘علی ابراهیمی’ – امام جمعه زرند

دکتر ‘حسین امیری’ – نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

‘حبیب الله خنجری’ – فرماندار زرند”

انتشار در سایت: سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود
نویسنده: عرب
لینک مستقیم: http://yascms.ir/index.php?module=News&do=View&id=8971