سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود

برگزاری جلسه برنامه ریزی مراسم تشیع وتدفین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی


برگزاری جلسه برنامه ریزی مراسم تشیع وتدفین سردار بزرگ اسلام سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم وجمعی از مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه مورخه98/10/15



سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در جلسه برنامه ریزی مراسم تشیع وتدفین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مورخه98/10/15

الحمدلله، الصلاة و السلام علی رسول الله وعلی آله آل الله
قال الله الحکیم فی کتابه : « مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَ الَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَماءُ بَيْنَهُمْ» (1)

السلام علیک یا صاحب الزمان (عج) ، یا بقیة الله ، یا اباصالح ، ادرکنا واغثنا

خوشامد عرض می کنم خدمت همه شما عزیزان و بزرگواران ،مدیران و مسئولین، سروران عزیز روحانی ؛ خیلی خوش آمدید . امام جمعه عزیز ریحانشهر اولین جلسه ی است در خدمت ایشان هستیم و دیگر دوستان هم خیلی خوش آمدید.

شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران و همراهانشان را خدمت حضرت صاحب الامر(عج) و همه شما عزیزان و بزرگواران تسلیت عرض می کنم، ان شاءالله همه ما رهرو راه شهدا باشیم.

آیه ای که تلاوت شد، مصداق شهدای عزیز بود که یاران رسول خدا این ویژگی را دارند که « أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَماءُ بَيْنَهُمْ» هر کدام از این ما خاطراتی را از این شهید بزرگوار داریم که بنده جلسه را طولانی نمی کنم. این جلسه به مناسبت برنامه ریزی برای ایام شهادت شهید بزرگوار سلیمانی است ، الحمدالله تا کنون مجالس خوبی از نماز جمعه و راهپیمایی و مراسم دیشب و امروز در سپاه برگزار شده است ، جناب آقامولایی گفتند تا بحث موکب کرمان در این جلسه مطرح شود وهمین طور برنامه ریزی برای رفتن مردم جهت حضور در مراسم تشییع و هم برنامه بعد از شهادت سردار که در شهر و اطراف را بتوانیم مراسمات باشکوهی را برگزار کنیم وبتوانیم حق این شهید را به نحو احسن ادا کنیم . به همین مقدار اکتفا می کنم بحث اول، بحث موکب و بعد برنامه ریزی برای جلسات بعدی ؛ در خدمت شما هستیم .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


پی نوشت:

1- سوره مبارکه الفتح آیه 29


http://yascms.ir/emam/gozaresh/u5915.jpg

انتشار در سایت: سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود
نویسنده: عرب
لینک مستقیم: http://yascms.ir/index.php?module=News&do=View&id=9318