سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود

قدردانی امام جمعه محترم از زحمات کادر درمانی شهرستان زرند


حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند در پیامی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی شبکه بهداشت و درمان، پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستانهای شهرستان زرند در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



متن پیام حجت الاسلام ابراهیمی بدین شرح است

"بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ"

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ

خداوند متعال را شاکریم در کشوری زندگی می کنیم که مردمانش در زمان سختی ها و مصائب، ید واحده ای می شوند تا همراه و همدل در جهتی گام بردارند تا از میزان درد و آلام تک تک افراد جامعه بکاهند.
این روزها شیوع ویروس کرونا در کشور ما و بسیاری ازکشورهای دنیا، نگرانی های عمومی را ایجاد کرده است .نگرانی هایی که قطعا به زودی رفع خواهد شد.

متولیان حوزه سلامت، پزشکان، پرستاران، کادر و خدمه مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستانها به عنوان پیشقراولان سلامت عمومی، با اخلاص و تمام توان در جهت کمک به هموطنان خاصه بیماران؛ جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا نماد ایثار و از خود گذشتگی و مدافعان حقیقی سلامت لقب گیرند. جهادگرانی که عشق به وطن و مردمشان را برگزیدند تا سرود سلامت را در کشور طنین انداز کنند.

اینجانب بر خود لازم میدانم از همه دست‌اندرکاران نظام سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران و همه عزیزانی که در این روزهای سخت با مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی در سراسر کشور بویژه در بیمارستانهای شهرستان زرند باتحمل سختی‌ها و دوری از خانواده به هم‌وطنان خود، خدمت‌رسانی می‌کنند از صمیم قلب تقدیر و تشکر نموده و بر دستان شما جهادگران عرصه سلامت بوسه میزنم و آرزوی شفای عاجل مبتلایان به کرونا را از خداوند متعال مسئلت نموده و از آحاد ملت ایران اسلامی بویژه از مردم بافرهنگ و بصیر شهرستان زرند انتظار دارم با رعایت توصیه‌های بهداشتی با حضور در منزل و پرهیز از شرکت در اجتماعات مختلف نسبت به ریشه‌کن نمودن بیماری کرونا نقش‌آفرینی کنند وهمچنین از تمامی نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون وطلاب ، دانشجویان ،بسیجیان وجهادگران می خواهم تا در راستای شکست کامل این ویروس منحوس همکاری لازم را با شبکه بهداشت وکادر درمانی شهرستان انجام دهند؛ به‌طور حتم تلاش‌های همه ارکان سلامت موردتوجه حضرت ولی‌عصر (عج) می‌باشد و همچنین درخواست صحت و سلامت برای شما عزیزان را از خداوند منّان خواهانم.


علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند – 24 اسفندماه1398


انتشار در سایت: سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود
نویسنده: عرب
لینک مستقیم: http://yascms.ir/index.php?module=News&do=View&id=9373