سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود

پیام بهداشتی امام جمعه زرند در آغاز سال نو و شب عید مبعث برای مراقبت خود از بیماری کرونا


پیام بهداشتی امام جمعه زرند در آغاز سال نو و شب عید مبعث برای مراقبت خود از بیماری کرونا.

http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



بسم الله الرحمن الرحیم


عید نوروز و عید مبعث را خدمت شما همشهریان بزرگوار تبریک عرض می‌نمایم.

بعثت پیامبر رحمت و مهربانی برای این بود که جامعه بشری به اخلاق والا دست پیدا کند.

یکی از اعمال مهم شب مبعث، زیارت امیرالمومنین، علی (ع) است. با توسل به آن حضرت سلامتی همه انسان‌ها، خصوصاً مسلمانان و خاصه شیعیان آن حضرت را از شر این ویروس منحوس کرونا درخواست کنید، که امشب شب استجابت دعا و شب رحمت است.

برادران، خواهران ایمانی، همشهریان عزیز، توصیه ها و دستورات مرکز بهداشت را مورد توجه قرار دهید. این ویروس منحوس به هیچکس رحم نمی‌کند، ان شاالله که همه سالم باشید و تندرست. ولی فکر نکنید ما مبتلا نمیشویم، باید در این زمانه از همه چیز و همه کس احتیاط کرد. خود را حفظ کنید. قران مجید می‌فرماید: "با دست خود، خود را به هلاکت و نابودی نیاندازید".

دید و بازدید را بگذارید به وقت دیگر. فعلاً صله رحم را با تلفن انجام دهید.

به خودتان و خانواده و کادر پزشکی رحم کنید. مگر نمیدانید بهترین پزشکان و پرستاران را از دست داده ایم. بنابراین واجب است به دستورات مراکز بهداشتی توجه کنید. به فتوای رهبری معظم انقلاب، سفر در این ایام جایزنمی‌باشد و نماز در سفرحرام تمام است.

اگر به واسطه رفت و آمد بیماری منتقل شود حق الناس است. این ویروس کرونا را باید جدی گرفت. رحم نمی‌کند. دنیا را درنوردیده و روز به روز افراد بیشتری مبتلا می‌شوند و افراد بیشتری فوت می‌کنند، که خداوند رفتگان را مورد مغفرت قرار دهد و بیماران را شفای کامل عنایت فرماید.

برادران و خواهران، در صورت رعایت دستورات بهداشتی به زودی صحت و سلامت و آرامش به شهرستان باز می‌گردد. صحت و سلامت شما را از خداوند خواستارم. خداوند شما را حفظ نماید.


علی ابراهیمی - امام جمعه زرند

انتشار در سایت: سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود
نویسنده: عرب
لینک مستقیم: http://yascms.ir/index.php?module=News&do=View&id=9376