سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود

پیام تبریک امام جمعه زرند به مناسبت هفته قوه قضائیه


حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند با صدور پیامی هفته قوه قضائیه را به مسوولان، دست‌اندرکاران و همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین» "مائده آیه ۴۲"

هفته اول تیر ماه هر سال، یادآور شهادت آیت الله دکتر بهشتی یکی از مخلص ترین یاران انقلاب اسلامی و 72 تن دیگر از نیروهای خدوم و گرانقدر نظام اسلامی است که به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

قوه قضاییه به‌عنوان رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برقراری عدالت و صیانت از حقوق فردی و اجتماعی جامعه نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کند، در دوره جدید ریاست قوه قضاییه با توجه به تحرک، پویایی و برنامه‌های آیت‌الله رئیسی جهت بسط و گسترش عدالت، مبارزه بی‌امان با فساد، رفع اطاله دادرسی، خونی تازه در پیکر این قوه مهم به جریان افتاده و ان‌شاءالله توفیق روزافزون همراه ایشان و همکاران در تمام سطوح باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دكتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل(ره)و عرض خداقوت و آرزوی توفیق، هفته قوه قضاییه را به ریاست محترم حوزه قضایی، دادستان محترم، قضات عزیز و کارکنان خدوم حوزه قضایی وهمچنین وکلای ارجمند شهرستان زرند تبریک عرض می‌کنم و از تعامل، همكاری و هماهنگی مجموعه دادگستری قدردانی و از پيشگاه باريتعالی برای آنان صحت و سلامتی مسالت می نمايم.

والسلام علی جمیع عبادالله الصالحین


علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند


انتشار در سایت: سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود
نویسنده: عرب
لینک مستقیم: http://yascms.ir/index.php?module=News&do=View&id=9421