سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود

پیام تقدیر امام جمعه، نماینده و فرماندار زرند از مدافعان سلامت شهرستان


پیام تقدیر امام جمعه، نماینده و فرماندار زرند از مدافعان سلامت شهرستان


http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و علی صادق زاده فرماندار در پیامی مشترک از زحمات، تلاشها و فداکاری ایثارگرانه تمامی مدافعان حوزه سلامت شهرستان اعم از اساتید، پزشکان، پرستاران، بهیاران، بهورزان، مدیران، کارشناسان، کارکنان ستادی، نیروهای خدماتی و... که از زمان شیوع ویروس منحوس و مهاجم کرونا بدون هیچ چشم داشتی برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت مردم تلاش نموده اند تقدیر و تشکر کرده و بار دیگر از همشهریان خواستند جهت عبور از این شرایط پیچیده و بحرانی با وحدت و همدلی و عمل به توصیه های بهداشتی، مدافعان خط مقدم سلامت را یاری نمایند.

متن پیام بدین شرح می باشد:

ایران اسلامی به خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت با پشتوانه توانایی و دانایی برای تأمین سلامت و دفاع از جان انسانها، همت خویش را به کار گرفته و خالصانه در این میدان تلاش می نمایند.
اینجانبان به نمایندگی از مردم شریف شهرستان، زحمات ایثارگرانه مدیران و کارکنان بیمارستانها، مسئولین و کارمندان شبکه و مرکز بهداشت و درمان، پزشکان، پرستاران، کمک بهیاران، همکاران خدمات سلامت و... که در این شرایط دشوار، سختی ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا آمده اند را ارج نهاده و یقین داریم در این شرایط حساس هر قدمی که برای تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه بر می دارند در ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته شده و این باقیات الصالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده آنان خواهد بود.

همچنین مراتب تقدیر خاضعانه و خالصانه مان را از کلیه همشهریان عزیز اعلام نموده و بار دیگر استدعا داریم برای عبور از این شرایط پیچیده صبوری پیشه کرده و با وحدت و همدلی بیش از پیش و عمل به توصیه های بهداشتی، مدافعان خط مقدم سلامت را یاری نموده تا این جان بر کفان حوزه‌ بهداشت و درمان بتوانند با فراغ بال، شرایط بهتری را برای مبارزه با این بیماری برای مردم مهیا نمایند.

توفیق و سلامتی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.


علی ابراهیمی/امام جمعه زرند

عفت شریعتی/نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

علی صادق زاده زرندی/فرماندار شهرستان زرند

انتشار در سایت: سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود
نویسنده: عرب
لینک مستقیم: http://yascms.ir/index.php?module=News&do=View&id=9531