سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج


حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند با در پیامی، فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج را گرامی داشت.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

«وَ اَعِدّا لَهُم مَا استَطَعتُم مِّن قُوَّهٍ وَّ مِن رِّباطِ الخَیلِ تُرهِبُونَ بِهِ عَدُوَّاللهِ وَعَدُوَّکُم»


بسیج نهادی برخاسته از متن مردم و یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی ایران بوده که در طول حیات پربرکت خود توانسته بر بسیاری از مشکلات کشور فائق آید و امروز نیز به‌عنوان یکی از اهرم‌های راهبردی نظام در بازدارندگی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به‌ویژه در محرومیت‌زدایی و مردم یاری و نیز مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی نشان از مسئولیت‌پذیری متعهدانه و راهگشایی آن با اتکا به ظرفیت نیروی درونی، ترویج تولید داخلی و راه‌اندازی چرخ‌های اقتصاد مقاومتی، دارد.
کارکرد‌ها و اقدامات بسیج در سطوح مختلف ملی، منطقه‌ای و جهانی، باعث گردیده این نهاد مردمی در دفاع از عزت انقلاب، جریانی پیشتاز باشد و بابصیرت، ولایت‌مداری، موقعیت‌ شناسی و دشمن شناسی و با حضور به‌هنگام، نقش بی‌بدیلی در پیشبرد اهداف انقلاب که همان تحقق تمدن نوین اسلامی است، داشته باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک چهل ویکمین سال حیات پربرکت و مقتدرانه این شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی که به‌فرمان حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، اعلام می‌دارد که فرهنگ مقدس بسیج فرصت مغتنمی است تا همه آحاد مردم و مسئولان با تأسی به این فرهنگ و تفکر ناب که بی‌تردید رمز سربلندی، عزت و اقتدار ملت ایران از گذرگاه‌های سخت و پر فتنه‌های تاریخی به شمار می‌رود بتوانیم در گام دوم انقلاب برای تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی طلوع خورشید عظمی ولایت حضرت بقیه الاعظم حضرت مهدی (اروحنا له فداه) حرکت کرد.


علی ابراهیمی
امام جمعه زرند

انتشار در سایت: سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود
نویسنده: عرب
لینک مستقیم: http://yascms.ir/index.php?module=News&do=View&id=9536