سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

لزوم تجليل از رزمندگان و شهداي امدادگر

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 519 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1389.08.15
 
بسم الله الرحمن الرحیم
سخنرانی در جمع امداد گران و کارکنان هلال احمر 21/1/89
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

هلال احمر خدمت به انسانيت
جایی که شما خدمت می کنید به نظر من یک نهاد مقدسی است در خدمت جامعه ،بشریت و انسانیت هستید همان جزوه اي كه به من دادید و مطالعه کردم از زلزله های متعدد و گرفتاریهای متعددی که برای مردم دنیا پیش آمده است، پیش قدم بودید.کار شما واقعا یک کار مقدس و ارزشمند، خدمت به انسانیت است.
نجات يك نفر، نجات انسانيت
نجات یک نفر از منظر دیدگاه توحیدی نجات همه بشریت محسوب می شود این خدمت واقعا والا و ارزشمندی است امدادگری و آموزش امدادگری واقعا نقش ممتازی در جهت سلامت جامعه و در واقع احیای انسانیت دارد ماهم در خدمت شما هستیم از حضور شما در نماز جمعه، در مراسم های مختلف صمیمانه تشکر می کنيم. سال جدید هم ان شاء الله سال پر خیر و برکتی برای همه شما بزرگواران باشد همراه با صحت و سلامتی باشد مقام معظم رهبری سال را سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری کردند ان شاء الله که در بخش امداد ضعفهایی اگر داشته باشیم در سال جدید بتوانیم به همت دو برابر، کوشش دو برابر، کار دو برابر، ضعفهایمان را برطرف کنیم و شهرستان ما از جهت امدادگری ان شاء الله شهرستان نمونه بشود.
لزوم تجليل از رزمندگان و شهداي امدادگر
در زمان جنگ نقش امدادگران واقعا نقش برجسته ای بود لابد خودتان هم حضور داشتید و بچه های امدادگر با جانشان در واقع بازی می کردند و خدمت ارزشمندی را انجام دادند ولی شاید از شهدای امدادگر تا به حال مجلسی به عنوان شهدای امدادگر در بافت نداشتیم، یا تجلیل از امدادگران یا بسیجیان امدادگر نداشتیم، شاید به این عنوان تا به حال برگزار نشده است اگر شما یک صحبتی بکنید شهدای امدادگر، بسیجیان امدادگر و رزمندگان امدادگر را شناسایی کنید یک جلسه ای بگذارید و یک تجلیلی از اینها بشود من فکر می کنم در استان هم صدا کند کار بسیار ارزشمندی است با خانواده هایشان، مخصوصا از بچه هایشان دعوت کنید همانطور که پدرانشان امدادگر بودند و در جبهه نقش خوبی داشتند بچه هایشان الان بیایند در هلال احمر و امداد ثبت نام کنند بتوانند اینها همین راه پدران شهید یا رزمنده شان را ادامه بدهند. بالاخره تجلیل از اینها می تواند ارزشمند باشد یادشان را زنده نگه داشتن و از آنها تشکر کردن فکر می کنم ارزشمند باشد. ما هم در خدمت شما هستیم و اگر کاری هم از دست ما بر می آید ما هم کوتاهی نمی کنیم. واقعا زحماتی هم که در این مدت حضرتعالی و همکارانتان کشیدید صمیمانه تشکر می کنم و امروز هم تشریف فرما شدید باز هم تشکر مضاعف دارم و ما هم نایب الزیاره شما بودیم. در همه جا همه همشهریان از آن لحظه ای که گنبد زیبایی امیرالمومنین(ع) را دیدم همه جا به نیابت همه زیارت کردیم و هم نماز خواندیم. انشاءالله خدا هم نصیب خودتان هم بفرماید که از نزدیک زائر امیرالمومنین(ع) و زائر سیدالشهدا(ع) باشید و واقعا تشکر می کنم. انشاءالله موفق و موید باشید.
والسلام علیکم و رحمة الله




چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.