سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خداي متعال مي فرمايد خانه هاي من در روي زمين مسجدها هستند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 546 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1389.08.29
 
بسم الله الرحمن الرحيم
سخنراني درمراسم گلنگ زنی مسجد روستا
در روستاي اطراف سياه كوه 2/8/1389
http://yascms.ir/emam/ebrahimi1.png

توفيقي حاصل شد كه به زيارت و ديدار شما بهترين بندگان خدا، مومنين، متدينين و خواهران مكرمه حضور پيدا كنيم الحمدلله منطقه شما آنچه كه از نمايشگاه پيدا است منطقه زرخيزي است. خداي تبارك و تعالي همه امكانات بالقوه را براي پيشرفت اين منطقه قرار داده است. انشاءالله خدا توفيق دهد يك رزق حلال طيب پاكيزه را خداي متعال نصيب همه بندگان و همه شما گرداند.
حديث قدسي داريم خداي تبارك و تعالي مي فرمايد «ان بيوتي في الارض المساجد» خداي متعال مي فرمايد خانه هاي من در روي زمين مسجدها هستند «فطوبي لعبد تطهر في بيته ثم زارني في بيتي » خوش به حال بنده اي كه وضو بگيرد و در خانه من در مسجد به زيارت من بيايد «علي المزوز كرامه الزائر» آگاه باشيد همانطور هر صاحب خانه اي مهمان خودش را اكرام مي كند، من هم كه خالق هستي بخش شما هستم كسي كه به زيارت من بيايد من او را اكرام مي كنم. به لطف الهي و به همت شما بندگان خوب خدا امروز كلنگ مسجد برزمين زده مي شود انشاءالله كه به همت مسئولين و به همت شما بزودي شاهد افتتاح اين مسجد باشيم كه در ايام محرم و صفر، در ايام ماه مبارك رمضان نماز جماعت و بندگي خداي متعال در اين مسجد انشاءالله انجام شود.
مشكلاتي هم كه مطرح شد همت دولت كريمه آقاي احمدي نژاد رفع محروميت است. البته محروميتها، برادران و خواهران يك شبه ايجاد نشده است، يك شبه هم بر طرف نمي شود بالاخره با همت و توكل بر خدا با يك دست توانا، همت والا انشاءالله مسئولين، فرماندار محترم، بخشدار محترم و همه عزيزاني كه در خدمتشان هستيم دارند تمام سعي و تلاششان اين است كه در حد مقدورات و توان و گره اي از مشكلي باز كنند و غمي را از دل بر دارند اميدواريم كه این دیدار زمينه شود انشاءالله مشكلات منطقه سياه كوه بر طرف شود. محصولي هم كه شما داريد انشاءالله به درد صادرات بخورد و به شهرستان و به استان و حتي به جاهاي ديگر صادر شود و بتواند زندگي آبرومندي براي جوانان ما انشاءالله رقم بزند. من هم ازهمه شما بزرگواران از اينكه از صبح منتظر بوديد و بعضي هم خسته شدند بالاخره تشكر و قدرداني مي كنيم. از مسئولين هم كه همت دارند مثل خود آقاي احمدي نژاد به روستاها و به شهرستانها و به استانها سر مي زنند. مسئولين منطقه اي هم به روستاها مي آيند تا گره گشايي از كار مردم شود تشكر و قدرداني مي كنيم. ما براي شما دعا مي كنيم شما براي ما دعا كنيد. فضاي شهرستان هم فضاي بسيار خوبي است. تنش سياسي و تندي الحمدلله نداريم. فضا فضاي كاري است مهر و محبت و خدمت آويزه گوش مسئولين ما است و دلشان مي خواهند به شهرستان خدمت كنند و شهرستان هم انشاءالله پيشرفت داشته باشد و خدا عاقبت همه ما را بخير كند .
والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.