سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حفظ اسلام و قيام براي خدا

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 605 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1389.08.29
 
بسم الله الرحمن الرحیم
تسخیر لانه جاسوسی از دیدگاه حضرت امام(رحمةالله)4/8/89
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

حفظ اسلام و قيام براي خدا
حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)حافظ و احیاگر دین خدا و اسلام ناب در قرن معاصر بود و شعار ایشان این بود که نه زیر بار ظلم برویم و نه ظالم باشیم. ودر این زمینه می فرمایند: وقتی دین خدا را انسان در خطر دید برای خدا باید قیام کند. یا می فرمایند: ای مسلمانان غیرتمند اقطار عالم! از خواب غفلت برخیزید و اسلام در کشورهای اسلامی را از دست استعمارگران وابستگان به آنان رهای بخشید.
یا می فرمایند: وظیفه مسلمانان است که قیام در راه اسلام کنند و دست قدرتهای را که برای نابودی اسلام و برخورداری از منابع مسلمین مشغول توطئه هستند قطع کنند.
می فرمایند: برنامه ما این است که نه ظلم کنیم و نه ظلم بشنویم. ملت اسلام پیرو مکتبی است که برنامه آن مکتب خلاصه می شود. در دو کلمه «لا تَظلمون و لا تُظلمون»
حضرت امام (ره)قیام ملت و جوانان ایران برای خدا و برای زنده کردن قرآن و اسلام و برای حاکمیت قانون الهی می داند.
حضرت امام (ره) می فرمایند: قیام شما جوانها قیام شما ملت ایران که قیام الهی بود نهضت الهی بود قرآن را زنده کرد اسلام را زنده کرد.
معناي حكومت اسلامي
می فرمایند: حکومت اسلامی حکومت قانون الهی بر مردم است. ما در مقابل آمریکا یک عبد ذلیل بودیم ولی ایران این ذلت را شکست و عزت پیدا کرد. می فرماید: تا آمریکا نرود و تا دست این ابرقدرتها از روی مملکت ما برداشته نشود ما نهضتمان برقرار است و فریادمان هم برقرار است کارهایمان را هم انجام می دهیم و انشاءالله موفق خواهیم شد.
مبارزه با مستكبرين سرلوحه قيام
سرلوحه کار حضرت امام(ره) مبارزه با مستکبرین خصوصا آمریکای جهانخوار ونابود کردن آنها در سراسر جهان بود و معتقد بودند مستضعفین باید وارث زمین شوند در این زمینه می فرمایند: ما اگر چنانچه قدرت داشته باشیم تمام مستکبرین را از بین خواهیم برد.
می فرمایند: سلامت و صلح جهان بسته به انقراض مستکبرین است و تا این سلطه طلبان بی فرهنگ در زمین هستند مستضعفین به ارث خود که خدای تعالی به آنها عنایت فرموده نمی رسند.
یا می فرمایند: مقصد یک مقصد است و آن شکست ابرقدرتها است.
می فرمایند: آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است.
یا در این زمینه می فرمایند: ما آن قدر صدمه که از آمریکا دیدیم از هیچکس ندیدم. ما آن صدمه ای که از قدرتهای بزرگ خوردیم باید بگوییم که بالاترین صدمه ، صدمه شخصیت بوده است. دنیا باید بداند که هرگرفتاری که ملت ایران وملل مسلمین دارند از اجانب است ، از آمریکا است. دشمن اصلی اسلام و قرآن کریم و پیامبرعظیم الشان(صلی الله علیه و آله) ابرقدرتهای ، خصوصا آمریکا و ولیده فاسدش اسرئیل است.

مبارزه با آمريكا و اسرائيل
حضرت امام(ره) لحظه ای مبارزه با آمریکا و اسرائیل غاصب را رها نکرد و توصیه دائمی ایشان به همه مستضعفان جهان این بود می فرمودند: تمام گرفتاری ما از این آمریکاست. تمام گرفتاری ما از این اسرائیل است.
یا می فرمایند: هر چه فریاد دارید سر آمریکا بکشید. همه ملت ما دشمن شماره اول خودش را امروز آمریکا می داند.
یا می فرمایند: خوشبختی کامل ما آن روزی است که به سلطه همه استعمارگران شرق و غرب و به خصوص آمریکای جهانخوار از سر مسلمانان قطع شود. ما یقین داریم اگر دقیقا به وظیفه مان که مبارزه با آمریکای جنایتکار است ادامه دهیم فرزندانمان شهد پیروزی را خواهند چشید.


سفارت آمريكا مركز توطئه و جاسوسي
از نظر حضرت امام(ره) سفارت آمریکا در ایران مرکز توطئه و جاسوسی بر ضد ملت ایران و منطقه خاورمیانه و مرکز توطئه برضد بشریت بوده است و در این باره می فرمایند: سفارتخانه ها حق قانونی ندارند که جاسوسی بکنندوتوطئه و این مرکز برحسب آن طوری که کارشناسها تاکنون توانسته اند بفهمند مرکز جاسوسی و مرکز توطئه بوده است.
این چند نفری که در آن لانه جاسوسی به سر می بردند و عامل توطئه و جاسوسی بر ضد ملت ما بودند بلکه برضد منطقه و قراین و شواهد در این امر زیاد است و بزرگترین شاهد اینکه تمام پرونده ها را و خبرهایی که در آنجا بوده است تا توانستند آنها را بدل به یک پودری کردند که قابل استفاده دیگر نیست.

تسخير لانه جاسوسي مورد تاييد امام و امت
تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مورد تایید ملت و حضرت امام(ره) قرار گرفت و در این باره می فرمایند: این عملی که این جوانهای ما انجام دادند تمام ملت ، تمام قشرهای ملت الا بعضی منحرفین، در اینجا و در سایر ممالک دیگر از آنان پشتیبانی کردند. و این خواست تمام ملت ما بوده است. نه یک خواست از روی هوای نفسانی ، بلکه یک خواست انسانی بوده است که توطئه ها معلوم بشود توطئه هایی که بر ضد بشر است. برضد کشورهای ماست و بالخصوص بر ضد ایران است معلوم بشود و این حق از برای ملت ما هست.

روشدن اسناد جاسوسي دولت موقت بازرگان
وقتی لانه جاسوسی تسخیر دانشجویان پیرو خط امام درآمد و اسناد جاسوسی خیلی ها از جمله اعضای دولت موقت رو شد به دست و پا افتادند و بازرگان گفته بود دانشجویان در خط شیطان هستند و ملی گراها مردم را می ترسانند که ما اسیر آمریکا شدیم. حضرت امام(رضوان الله تعالی) جواب آنها را اینگونه فرمودند: آن روزی که این جوانهای بیدار عزیز ما این لانه جاسوسی را گرفتند این شیاطین به دست و پا افتادند یکی گفت اینها خط شیطان هستند و دنبال این کردند که ما الان اسیر آمریکا هستیم نه اینکه نمی فهمند که نه ، اسیر آمریکا نیستیم می خواستند که ما را از استقلال بیرون بیاورند و بر دامن آمریکا بیندازند و قضیه گرفتن این محل جاسوسانه ناگوار بود برای آنها برای اینکه پرونده های اینها هم ظاهر می شد.

سيلي بر ابرقدرتها داغ بر دل آمريكا
یا می فرمایند: دنیا باید آمریکا را از بین ببرد والا تا اینها هستند این مصیبتها در دنیا هست اینجا نشد جای دیگر... امروز که سالروز لانه جاسوسی است من به ملتمان تبریک عرض می کنم و این عملی که دوستان اسلام، مجاهدین اسلام انجام دادند یک عمل بسیار خوبی بود و بسیار موثری بود که این لانه از اینجا کنده شد اگر این لانه جاسوسی در اینجا بود شاید ایران را به تباهی می کشید.
آن داغی که به دل آمریکا وارد شده است به واسطه این نهضت به دل هیچکس وارد نشده است. آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند این سیلی که ابرقدرتها از ایران خورده اند از اول عمرشان تا به حال نخورده اند.
والسلام علیکم و رحمة الله

علی ابراهیمی
امام جمعه بافت


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.