سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

اگر قیام امام و امت نبود عده ای در زندانهای طاغوت پوسیده بودند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 456 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1389.09.07
 
بسم الله الرحمن الرحيم
حضور در مصاحبه مطبوعاتي درفرمانداري 11/11/1388
http://yascms.ir/emam/ebrahimi1.png

السلام عليك يا صاحب الزمان يا ابا صالح المهدي يا بقيه الله (عج) ادركني و اغثني
اولا خوش آمد عرض می کنم خدمت همه شما برادران عزيز خواهران مكرمه اصحاب مطبوعات به شهرستان بافت خيلي خوش آمديد و عزيزانمان هم كه در بافت هستند باز هم خيلي خوش آمدند. تشكر مي كنم از فرماندار عزيز سخت كوش و پرتوان جناب آقاي بهروز و از جناب آقاي محمدي مسئول محترم ارشاد پيشاپيش خدمت همه شما خواهران برادران و همينطور خوانندگان شما ايام خجسته دهه فجر را تبريك عرض مي كنم.
انقلاب اسلامی از برکت تحول در جان مردم
ما هر چه كه داريم از بركت امام داريم و هر چه كه داريم از بركت شهدا داريم و هر چه كه داريم از بركت قيام ملت ايران داريم امام بزرگوار ما تعبير بسيار مهمي دارند مي فرمايند كه اين تحولي كه در ملت پيدا شد از ايستادگي در مقابل طاغوت و ايستادگي در مقابل استكبار هم بالاتر است تحولي كه در جان مردم پيدا شد. بعد امام مثال مي زنند مي فرمودند كه اگر يك زماني اگر يك پاسباني در بازار تهران مي آمد هيچ كس جرات نمي كرد با او مخالفت كند و يك زماني هم ملت آن شجاعت را دست پيدا كردند كه در مقابل طاغوت ايستادگي كردند آري كه امام مي فرمايند مهم آن تحولي كه در مردم ايران پيدا شد از بركت اين تحول اسلام و احكام قرآن زنده شد. بيداري در مسلمانان در سراسر جهان اسلام و ايستادگي در مقابل ظلم و ستم در دنياي مظلوم مان پيدا شد اينها همه از بركت انقلاب اسلامي است.
سکوت در مقابل جسارت به امام، خیانت به امام
نكته اي كه حائز اهميت است امام بزرگوار ما اين همه زحمت كشيدند اين همه سالها رنج و غصه ديدند و زندان رفتند ولي امروز عده اي پيدا مي شوند وقتي به امام جسارت مي شود سكوت مي كنند، وقتي احكام اسلام را زير سوال مي برند سكوت مي كنند، به سيدالشهدا(ع) و عزاداريها توهين مي شود سكوت مي كنند.
اگر قیام امام و امت نبود عده ای در زندانهای طاغوت پوسیده بودند
من اين را مي خواهم عرض بكنم اگر واقعا قيام امام و ملت نبود اينهايي كه امروز حرف براي گفتن دارند و سكوت مي كنند در زندانهاي طاغوت پوسيده بودند بايد قدردان امام باشند قدردان قيام ملت باشند امام آنها را از زندان آزاد كرد بجاي اينكه بيايند و به مردم خدمت كنند مي بينيد كه اموال مردم غارت مي شود، اموال عمومي دولت و ملت از بين مي رود و اين همه به خود حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري(دام ظله العالي) توهين مي شود ولي سكوت مي كنند به نظر من كمال بي وفايي است همه هستي و نيستي ما از بركت امام است و حاضر بشويم به امام توهين بشود و سكوت كنيم .
حاکمیت وحدت برمحور ولایت در شهرستان بافت
نكته ديگر اينكه در باب شهرستان مي خواهم خدمت شما عرض بكنم به لطف الهي وحدت و همدلي امروز در محور ولايت در شهرستان حاكم است محبت و دوستي بين مسئولين، بين مردم و مسئولين و بين خود مردم حاكم است. تنشهاي تند سياسي كه بعضا مشكلاتي براي شهرستان ايجاد كرده بود الان رخت بر بسته است و سر جايش همكاري و همدلي گرفته الحمدلله الان مشاهده مي كنيم که نشانه وحدت و برادري را در نماز جمعه، راهپيمايي ها و راهپيمايي 9 دي ظاهر شده است. مردم شهرستان بافت مردم ولايتمدار هستند سليقه هاي مختلف دارند ولي ولايتمدار و مومن هستند، پيرو اسلامند، شيعه اميرالمومنين (ع) هستند؛ تابع حضرت امام (ره) و رهبري هستند؛ نظام را واقعا دوست مي دارند؛ از هر سليقه اي هم كه هستند محبت شان نسبت به مقام معظم رهبري(دام ظله العالي) خيلي زياد است. امروز الحمدلله نمازجمعه باشكوه و همه سلايق مختلف در نمازجمعه الان حضور دارند. نمازجمعه ما الحمدلله بسيار شلوغ است و در راهپيمايي 9 دي كل مردم بافت با تمام سلايق به ميدان آمدند و تبعيت خودشان را از مقام معظم رهبري و علاقه شان به حفظ نظام جمهوري اسلامي اعلام كردند و اين يكي از نقاط قوت الحمدلله شهرستان است.
مدیران پرتوان
يكي ديگر از نقاط قوت شهرستان مديراني پر توان الحمدلله بر مسند كار هستند و مسائل خطي و جناحي و گرايشهاي مختلف و سلايق مختلف الان در درجه اول پيششان نيست آن چيزي كه برايشان مهم است اين است كه به مردم خدمت كنند. مسئولين ما امروز در شهرستان تفكرشان تفكر خدمتگزاري است. خودشان را خدمتگزار مردم و نظام مي دانند، نوكر حتي تعبير، نوكر مردم مي دانند و با اين روحيه انشاءالله آينده بسيار خوبي قابل پيش بيني براي شهرستان است. آنچه كه بناي مسئولين ما است همدلي و كار كار است و كار واقعا جلساتي كه الان تشكيل مي شود محور جلسات، جلسات كاري است. مديري كه اهل كار باشد در اين شهرستان جايگاه دارد ولي مديري بخواهد كم كاري كند قطعا در بين مديران شهرستان جايگاهي نخواهد داشت.
مجتمع فولاد در شهرستان
نكته ديگري كه در آستانه سفر رياست جمهوري هستيم خدمات ارزشمندي واقعا هم در گذشته و هم در زمان دولت نهم و دهم نسبت به شهرستان بافت انجام شده است يكي از بركات و موفقيتها سفر دولت به نظر من مجتمع فولاد شهرستان بافت هست كه جز هشت پروژه مهم كشور است 35% الحمدلله كارهايش دارد پيش مي رود.
محرومیت فوق العاده
عليرغم همه مسائلي كه الان خدمت شما عرض كردم ولي شهرستان بافت شهرستان بسيار محرومي است فوق العاده محروم است. مخصوصا خشكسالي هاي اخير توان را واقعا از كشاورز ما گرفته است و مزارعش با كمبود آب مواجه شده است. خيلي از درختان گردو امروز خشك شده اند و بعضي هايش آفت زده شده اند و واقعا مي طلبد كه عزم ملي و كشوري به فرياد شهرستان بافت بيايد مهاجرت در اين شهرستان خيلي زياد است بخاطر كمبود اشتغال جوانان پر استعداد اين شهرستان كه جوياي كار هستند مجبور به هجرت از شهرستان هستند و چاره اي هم ندارند اگر انشاءالله از بركت سفر رياست جمهوري بحث اشتغال در شهرستان جز اولويت اول قرار بگيرد اين يكي از موفقيتهاي بزرگ اين شهرستان مي تواند محسوب شود.
من سوالي اگر دوستان داشته باشند در خدمت باشم و الا اكتفا مي كنيم انشاءالله به بركت استعدادهاي طبيعي كه در شهرستان است از جهت كشاورزي و دامداري و معادن خدمت شما عرض كنم استعدادهاي درخشاني كه در شهرستان است و نخبگاني كه از اين شهرستان به شهرستانهاي ديگر و استان انشاءالله به بركت همه اينها شاهد شكوفايي هر چه بيشتر شهرستان باشيم. انشاءالله به خواست خداي متعال آنچه كه هدف است بعد از وحدت و همدلي بر محور ولايت توسعه همه جانبه شهرستان باشد.
والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.