سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پنج شنبه مورخه 21/11/89

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 633 مرتبه
دسته: اخبار کوتاه دفترتاریخ: 1389.11.23
 
پنج شنبه مورخه 21/11/89
قبل از ظهر:
1-حضور و سخنرانی امام جمعه در جمع پاسداران بازنشته سپاه شهرستان بافت در محل دفتر امام جمعه با موضوع:تشریح وظایف کنونی پاسداران در انقلاب.
2-حضور و سخنرانی امام جمعه در جمع دانش آموران ,مسئولین محلی,پایگاه بسیج شهدا و مردم دشتاب در محل مدرسه آسیه دشتاب با موضوعات:الف-بیان ویژگی های جهوری اسلامی از جمله:رهبری حضرت امام(ره) و حمایت همه جانبه مردم از ایشان ب-اشاره به وحدت و برادری در شهرستان و رخت بر بستن نزاع ها و درگیری های سیاسی در شهرستان که مانع پیشرفت مردم میشد.ج-تاکید بر استفاده مردم از وام های نوسازی و مقاوم سازی روستایید-بجا آوردن شکر نعمت,مخصوصا نعمت پیروزی انقلاب اسلامی و در آخر باتوجه به حضور حاج آقا قلندری خاستار حضور بیشتر مردم در نمازهای جماعت شد.
3-حضور در مراسم افتتاح پروژه بازسازی قبور شهدا خبر و مراسم بزرگداشت شهید منصور سلجوقیدر محل بهشت زهرا(س) خبر.ایشان در این مراسم با استناد به روایتی از امام محمد باقر(ع) و مهر تایید این امام بزرگوار کشته شدگان در را اسلام و انقلاب را شهید خواندو دلیل بزرگداشت شهیدان را ادامه راه شهدا بیان کرد.
4-حضور امام جمعه در جمع مردم,دانش آموزان و مسئولین محلی در مکان مسجد صاحب الزمان خبر.ایشان به طور کلی چند آیه قرانی از سوره جمعه و مائده و چند روایت در خصوص کرامت و عظمت جمهوری اسلامی و ملت ایران بیان کردند و نماز ظهر و عصر را اقامه کردند.
بعد از ظهر:
5-افتتاح مزار شهید سعد اله پور سند در مکان دیخوییه خبر که به همت بنیاد شهید و جهاد کشاورزی ساخته شده بود.
6- افتتاح مزار شهید اسماییل خوارزمی در مکان باغ زال خبر که به همت بنیاد شهید و جهاد کشاورزی ساخته شده بود.



چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.