سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

اخبار کوتاه سه شنبه مورخه26/11/89

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 998 مرتبه
دسته: اخبار کوتاه دفترتاریخ: 1389.11.26
 
بسم الله الرحمن الرحیم
سه شنبه مورخه26/11/89
قبل از ظهر:
1-حضور امام جمعه و حاج خانم علمی فرد در مراسم پرسش و پاسخ با موضوع سراغاز حکومت آقا امام زمان(عج),مهدویت و مسائل شرعی در مکان دبیرستان شریعت شهرستان بافت.
2-حضور و اقامه نماز وحدت این هفته شهرستان بافت توسط امام جمعه و در مکان سالن ورزشی شهید شهابی بافت, همچنین سخنرانی ایشان با موضوع: وظیفه و نقش شیعیان در عصر غیبت که ایشان گفتند:امام موسی بن جعفر(ع) دروصف ویژگی های شیعیان میفرماید:1-سعی میکنند دوستی و محبت به ما را حفظ کنند2-نسبت به این دوستی هم ثابت قدمند3-از دشمنان ما هم بیزاری میجویند.
بعد از ظهر:
3-افتتاح نمایشگاه"یاد یار مهربان" توسط امام جمعه,فرماندار,مدیر کل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب سعیدی با حظور مسئولین محلی در مکان سالن ورزشی شهید شهابی بافت. همچنین لازم به توضیح میباشد که کتاب در این نمایشگاه با 40درصد تخفیف به عموم همشریان عرضه میشود.
4-همچنین در افتتاح طرحی دیگر مراسم کانگ زنی و افتتاح پروژه جدید ساخت وساز 600متر ساختمان اداری و آزمون مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بافت,با اعتبار دو ملیارد و هشتصد ملیون ریال توسط امام جمعه,فرماندار,معاونت فنی و حرفه ای استان کرمان جناب آقای جهانگیری و با حضور مسئولین محلی شهرستان.آقای مهندس جهانگیری معاونت فنی و حرفه ای استان کرمان طول اجرای پروژه را 9 ماه اعلام کرد و خاطرنشان کرد که این پروژه در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.
5-حضور امام جمعه و فرماندار در جمع پیمانکاران.در این جلسه قرار بر این شد که 23 ماشین در یک روز عملیات خاکریزی و بالا آوردن سطح مصلی شهرستان بافت را انجام دهند.
6-حضور امام جمعه در جمع خواهران ستاد اقامه نماز جمعه در محل دفتر امام جمعه.قرائت زیارت آل یاسین و ایراد سخنرانی در خصوص نامه حضرت بقیةالله(عج)به شیخ مفید و اخلاص در کارها.ایشان در سخنانی گفت:برای خدا کثرت مهم نیست وکم با اخلاص از زیاد بدون اخلاص بهتر است همچنین ادامه داد:ممکن است کاری در ظاهر بی ارزش باشد ولی خداوند خریدار آن باشدو گفت:امام زمان(عج)در نامه به شیخ مفید فرموده است: که ایشان انسان مخلصی بوده است. همچنین افزود:منت گذاشتن یکی از کارهایی است که صدقه را باطل میکند.



چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.