سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

بیانیه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ابراهیمی امام جمعه بافت در خصوص سران فتنه و اغتشاشگران

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 520 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1389.11.27
 
بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ابراهیمی امام جمعه بافت در خصوص سران فتنه و اغتشاشگران
http://yascms.ir/emam/ebrahimi1.png

«خاتمی و موسوی و کروبی خادمان دشمن و خائنان وطن»
هر چه زمان بیشتر می گذرد ابعاد خیانت سران فتنه و اغتشاگران آشکارتر می شود دعوت سران فتنه از اغتشاگران برای حضور در 25 بهمن ماه آن هم بعد از یوم الله 22 بهمن که با حضور دهها میلیونی مردم مسلمان ایران در جایجای ایران اسلامی که برای تجدید عهد با انقلاب و اسلام و آرمانهای متعالی حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) و اظهار برائت از استکبار جهانی به رهبری آمریکا و اسرائیل و انگلیس و حمایت از انقلاب مردم تونس و مصر با شکوه هر چه تمامتر برگزار گردیده بود به چه منظوری است؟ به خواست چه کسانی این اعلام صورت گرفت؟ چه کسانی را خوشحال و چه کسانی را ناراحت نمود؟ و چه آسیب و خسارتهای مالی و جانی برجای گذاشت؟ شعارهای آشوبگران و اغتشاگران متوجه کجا بود؟ آنچه مسلم است این اعلام طبق خواست استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل غاصب و انگلیس مکار صورت گرفت تا انحراف و شکاف و تفرقه بین ملت بزرگ ایران ایجاد کند و به ملت های مسلمان تحقیر شده و غارت شده از ناحیه آمریکا و اسرائیل غاصب مثل تونس و مصر و امثالهم اعلام کنند نگاه شما به انقلاب اسلامی ایران نباشد خود مردم ایران از انقلاب خود و سران خود ناراحت و ناراضی هستند و علامت نارضایتی آنها حضور آنها در 25 بهمن ماه بود.
آنچه که در صحنه 25 بهمن ماه مشاهده شد یک گروه بسیار اندک نوکر آمریکا و اسرائیل غاصب بود که استکبار جهانی آمریکا و انگلیس و اسرائیل از آنها اعلام حمایت و پشتیبانی کردند.در حالی که این گروه خائن، به اموال عمومی ملت خسارت و تعدادی از مردم مسلمان را مجروح و دو نفر از فرزندان ملت را به شهادت رساندند. استکبار جهانی توسط کروبی و موسوی و خاتمی خائن از ملت بزرگ و از امام بزرگوار و رهبر عزیز انتقام می گیرد.
نوک حمله اغتشاگران در 25 بهمن ماه متوجه مهمترین رکن انقلاب اسلامی ملت بزرگوار ایران یعنی ولی فقیه و رهبر بزرگوار و خلف صالح حضرت امام(ره) و جانشین حضرت صاحب الامر(عج) یعنی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بود. ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب اسلامی و مهمترین اصل اندیشه سیاسی امام بزرگوار می باشد که اینگونه مورد هجمه سران خائن فتنه گر و عوامل آنها قرار می گیرد. برای اثبات خیانت کروبی و موسوی و خاتمی همین بس که جنایتکارترین و خبیث ترین و شرورترین و ظالمترین و کثیف ترین افراد عالم از آنها حمایت و پشتیبانی می کنند.
و عجیبتر از آن سکوت عده ای از خواص می باشد که چشم خود را به روی این همه خیانت به اسلام و خوش رقصی به دشمن می بندند و با سکوت خود در خیانت آنها به امام ، رهبر ، ملت و اسلام شریک می شوند.تا کنون اسلام ناب بیشترین خدشه و آسیب از ناحیه خیانت و سکوت خواص به خود متحمل شده است. و از طرفی باعث بصیرت و بیداری مردمی و لعن و نفرین ابدی برای آن خیانتکاران هم گردیده است.
کاسه صبر ما لبریز شده است، از دستگاه قضایی می خواهیم به رسالت خود عمل کند و سزای این همه جنایت و خیانت عوامل فتنه را به کف دست آنها گذاشته و داغی بر دل سران فاسد و مستکبر آمریکا و انگلیس و اسرائیل غاصب بگذارد. متاسفانه نه تنها سران خائن فتنه رودرروی اسلام ناب ، انقلاب ، امام، رهبر بزرگوار و ملت رشید ایران ایستاده اند بلکه مجمع روحانیون مبارز و حزب نامشروع مجاهدین انقلاب اسلامی هم مانند جبهه ملی مرتد و نهضت ضدآزادی رودرروی اسلام ناب و امام و رهبر بزرگوار و ملت رشید ایران ایستاده اند.
به کجا چنین شتابان؟ آیا این همه جنایت و خسارت بر انقلاب مظلوم ملت بس نیست؟ آیا چشم عبرت بین نیست که از تاریخ عبرت بگیرد حق و باطل را از هم بازشناسد و به یاری حق برخیزد و به محو باطل اقدام کند.
والسلام علیکم و رحمة الله
علی ابراهیمی
امام جمعه بافت
26/11/89

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.