سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

بیانیه امام جمعه بافت حجةالاسلام ابراهیمی در رابطه با کشتار اخیر مردم بی دفاع بحرین

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 516 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1389.12.26
 
بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه امام جمعه بافت حجةالاسلام ابراهیمی در رابطه با کشتار اخیر مردم بی دفاع بحرین
http://yascms.ir/emam/ebrahimi1.png

انا لله و انا الیه راجعون
طبق اخبار واصله،حکومت ضد مردمی و جنایتکار آل خلیفه بحرین،با کمک نیروهای اشغالگر و مزدور آل سعود،مردم مومن،متدین و به فغان آمده از ظلم،جنایت و تحقیراین کشور را به ضرب گلوله های آمریکایی مجروح و شهید نموده است.
حاکمان جنایتکار بحرین وحکومت از خدا بی خبر،ضد مردمی و پلیسی آل سعود باید بدانند که ظلم و ستم آنها پایدار نمیماند و خون شهدای انتفاضه بحرین به صورت سیلی خروشان همچون سونامی ژاپن،همه آنها را به زباله دان تاریخ خواهد سپرد.
حاکمان ضد مردمی و فرعونی بحرین،عربستان سعودی و سایر کشورها از عاقبت شوم محمد رضا پهلوی خائن،صدام جنایتکار،بن علی خبیث و حسنی نامبارک عبرت بگیرند و دست از جنایت بر علیه مردم خود بردارند و راه را برای خواست مردم مسلمان خود باز بگذارند.
ظلم وستمی که امروز حاکمان روسیاه و غیر مردمی بحرین با کمک مزدوران و ابزار جنگی سعودی ها انجام میدهند،همه آنها با حمایت و رضایت حکومت ضد بشری شیطان بزرگ،آمریکای جنایتکار،صورت میگیرد.و این جنایت و کشتار،برگ دیگری از طومار جنایات آمریکا علیه مسلمین می باشد.حاکمان بی لیاقت و سرسپرده بحرین و آل خبیث سعود تصور میکنند به خیال خام خود میتوانند با هجوم همه جانبه به میدان لولو،صدای خشم مردم مظلوم بحرین را خاموش کنند؟!اگر شاه جنایتکار ایران توانست با جنایت و کشتار مردم در پانزدهم خرداد،جمعه سیاه و میدان ژاله به حکومت نامشروع خود ادامه دهد،آنها هم خواهند توانست!
بالاخره دست انتقام الهی به زودی بساط ظلم و ستم را از کره خاکی جمع خواهد کرد و بشریت مظلوم را از شر استکبار جهانی نجات خواهد داد.و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.
ما از تمام مجامع بین المللی و سازمان های مدعی حقوق بشر،عمل به وظیفه انسانی و عدم سکوت در قبال این جنایات را خواستاریم و با صدای بلند فریاد میزنیم:"کجاست این همه ادعاهای گوش خراش دفاع از حقوق بشر؟" چرا چشمان خود را کور،گوش های خود را کر و قلب های خود را سخت تر از سنگ نموده اید؟و این همه جنایات،کشتار و فریادهای مظلومانه را در سراسر جهان به خصوص از مردم مظلوم مسلمان در کشورهای اسلامی،میشنوید واعتنا نمیکنید؟اف بر شما و مجامع ضد بشری شما.وعلمای مسلمان که این همه ظلم و جنایت را علیه مسلمین میبینند و میشوند و سکوت میکنند بدانند در تمام این ظلم ها شریک و به امت پیامبر(ص) خیانت میکنند و مصداق این حدیث شریف هستند که فرموند:من سمع مسلما ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم.
بدینوسیله اینجانب و مردم شریف شهرستان بافت این جنایت جدید حاکمان بحرین و عربستان را علیه مردم مسلمان بحرین محکوم نموده و بعد از نماز جمعه این هفته،ضمن راهپیمایی،نفرت و انزجار خود را از این جنایات اعلام،و نابودی تمامی ستمکاران،از جمله آل خلیفه و آل سعود را از خداوند متعال خواستاریم.
در پایان علو درجات برای شهدا و صبر و اجر برای خانواده معظم آنها و شفای مجروحین و معلولین آنها را از ذات اقدس اله خواستاریم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.
25/12/89 هجری شمسی مطابق با یازدهم ربیع الثانی یکهزار و چهارصد وسی و دو هجری قمری.
ابراهیمی امام جمعه شهرستان بافت

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.