سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

بیانیه امام جمعه بافت،حجةالاسلام والمسلمین ابراهیمی در خصوص جنایات آل سعود و آل خلیفه در بحرین.

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 585 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1390.01.31
 
بسم الله الرحمن الرحیم
http://yascms.ir/emam/ebrahimi3.png

بحران انسانی در بحرین
بحران انسانی در کشور کوچک بحرین توسط آل خلیفه و مزدوران جنایتکار سعودی و اماراتی دل هر انسان مسلمان و آزاده ای را به درد آورده است . آیا جزای فریاد مسلمانانی که از ظلم وجور طاغوت جنایتکار بحرین به فغان آمده است،ایجاد رعب و وحشت،دستگیری و شکنجه،کشتار و حمله به عزاداران فاطمی،تخریب مساجد و بالاتر از آن سوزاندن قران مجید است ؟
جنایات بیشمار آل سعود و وهابیون در بحرین
وهابیونی که در مسجد النبی شریف و مسجدالحرام اگر قرانی به زمین گذاشته شود فریاد وا اسلامای آنها گوش فلک را کر می کند امروزه بدترین جنایات را در بحرین اشغال شده انجام می دهند و مساجد و قرآن مجید را برای نجات طاغوت بحرین و خود به آتش می کشند تا فریادهای مسلمانان طاغوت زده و استکبار زده را خاموش کنند . آنچه امروز شاهد هستیم،نزد آل خلیفه و آل سعود بی ارزش ترین چیز،جان و مال و ناموس مسلمانان بحرین است که اینگونه هتک حرمت می شود تا چند روزی بیشتر خاندان پلید آل خلیفه و آل سعود بر اریکه قدرت و سلطنت باقی بمانند . از ظهور فرقه نامشروع و استعماری وهابیت توسط آل سعود و آل شیخ این اولین جنایات هولناک آنها نبوده و نخواهد بود . تاریخ شهادت می دهد از جنایات بی شمار آنان در مکه و مدینه و کربلا وسران جزیره العرب و امروزه در بحرین . خدا می داند برای تحکیم پایه های قدرت نامشروع آنها چقدر مسلمین بدست وهابیون از خدا بی خبر به خاک و خون کشیده شده اند.
پیشگویی پیامبر اسلام(ص) از ظهور فرقه شیطانی وهابیت
طبق نقل عمر عبد السلام در کتاب خود به نام مخالفة الوهابیة للقران والسنة صفحه16 به نقل از صحیح بخاری در کتاب الفتن پیغمبر خدا روزی فرمودند:خدایا به ما در یمن برکت بده ، خدایا به ما در شام برکت بده اصحاب گفتند یا رسول الله بفرمایند در نجد هم به ما برکت بده.پیغمبر خدا(ص) فرمودند:نجد جای زلزله ها و فتنه هاست و شاخ شیطان از آنجا بیرون می آید(هناک الزلازل والفتن و بها یطلع قرن الشیطان) آنچه شاهد هستیم از زمان ظهور این فرقه نامبارک ِخوارج گونه،به اسم وهابیت از سرزمین نجد،کشتار،تفرقه و جنایت بر علیه قاطبه مسلمین است آل سعود و مزدورا ن جنایتکارش شاخ شیطان بزرگ یعنی آمریکای مستکبر هستند که به جان مسلمانان در بحرین افتاده اند و بر کوچک و بزرگ و زن و مرد بحرینی رحم نمیکنند حتی بر مساجد و قران هم رحم نمیکنند!امام بزرگوار ما بحق فرموده اند:"اگر ما از صدام جنایتکار بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت."
ابزاری بودن حقوق بشر در مجامع بین المللی
فریاد استغاثه مسلمانان مظلوم و بی پناه،در کشورهای طاغوت زده و استکبار زده خصوصا بحرین،دل هر مسلمان آزاده ای را به درد آورده و مراکز استکباری حمایت از حقوق بشر گوش خود را کر گرفته اند و گویا مسلمانان غارت زده،هتک حرمت،شکنجه و شهید داده،بدست طاغوت ها در این کشورها بشر نیستند!و بدتر از آن علمای جهان اسلام است که این جنایات را میبینند و سکوت میکنند و باعث تحکیم پایه های قدرت طاغوتیان هستند!و در پیشگاه حق تعالی در تمام جرم طاغوتیان شریک و پاسخگو هستند!هزاران ننگ و نفرین بر این مجامع بین الملی که فقط و فقط دنبال حفظ سلطه استکبار و صهیونیسم در کل جهان هستند و حقوق بشر ابزاری در دست آنهاست برای کوبیدن حق طلبان و آزادگان و کشورهای آزاد شده از زیر سلطه!
وظیفه مسلمین و مستضعفین
آنچه که از عهده مسلمین و مستضعفین در سراسر جهان بر می آید فریاد بر علیه مستکبرین و در راس آنها امریکای جنایتکار و رژیم جعلی و نژاد پرست صهیونیستی و تحریم اقتصادی آنهاست!از خرید اجناس آمریکایی و اسرائیلی و وابستگان آنها خودداری،تا کمر آنها شکسته و شرشان از سر مسلمین کوتاه گردد آنگاه مشاهده خواهید کرد که طاغوت ها خود به خود سرنگون خواهند شد.
در پایان از خداوند متعال ظفر و پیروزی اسلام و مسلمین،نابودی استکبار،صهیونیزم و طاغوتیان را خواهانیم.و شفای عاجل مجروحین،صبر و اجر برای خانواده معظم شهدای بیداری اسلامی را عاجزانه درخواست مینماییم!امیدواریم هرچه زودتر فرج برای مسلمین و مستضعفین حاصل شود.
والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته.
ابراهیمی
امام جمعه شهرستان بافت
30فروردین سال 1390هجری شمسی

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.