سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

ایرانیها حامی امامت و ولایت

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 609 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1390.04.14
 
بسم الله الرحمن الرحیم
سخنرانی امام جمعه محترم در روستای گوشک سفلی88/8/20
ایرانیها حامی امامت و ولایت
http://yascms.ir/emam/ebrahimi3.png

توفیق یار شد که در جمع شما خوبان، مردم مومن، متدین، سخت کوش و پرتلاش، ولایتمدار گوشک سفلی حضور پیدا کنیم. اولا غرض این بود که سلام مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) رابه شما ابلاغ کنیم و دیداری داشته باشیم و خسته نباشید. بگوییم ومسئولین هم اشراف دارند. باز از زبان خود شما مشکلات را بشنوند و برنامه ریزی شود. خدای متعال اراده کرده است که ملت ایران زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الامر(عج) باشند فیض به عالم از ناحیه ملت ایران به سراسر دنیا سرازیر شود. یکی از آیاتی که درباره ملت ایران نازل شده است در سوره جمعه است «و ءاخرین منهم لما یلحقوا بهم» یعنی دیگرانی که هنوز به مسلمانان ملحق نشده اند خدا دارد خبر می دهد از یک عده ای که می آیند که بعداً ملحق شوند و کاری می کنند کارستان از پیغمبرخدا(ص) سوال شد یا رسول الله کدام قوم و کدام مردم و دیگرانی هستند که هنوز به ما مسلمانان ملحق نشده اند آقا فرمودند که سلمان را همه می شناختند فرمودند که سلمان را همه می شناختند فرمودند همشهریان سلمان می آیند و آنها هستند که هنوز به ما ملحق نشده اند و بعدا به ما ملحق می شوند.
دفاع حضرت علی(علیه السلام) از ایرانیها
یک روز یکی از سران نفاق در پای منبر امیرالمومنین(ع) شروع به آمدن کرد حضرت سخنرانی داشتند اسمش اشعث بن قیس بود این جز سران مردم کوفه منتهی از خوارج است. دشمن امیرالمومنین(ع) می باشد پسری به نام محمد بن اشعث دارد که در کربلا آمده است و امام حسن(ع) را به شهادت رسانده است دختری به نام جعده ملعونه دارد که که امام حسین(ع) را به شهادت رسانده است همچنین جرسومه فسادی است آمد و آمد دید که ایرانی ها پهلوی منبر المومنین(ع) هستند و دارند گوش می دهند و بقدری ناراحت شد که ایرانیان را لگدمال می کرد و می آمد و پا روی دوش ایرانیها می گذاشت آمد و آمد خطاب کرد ای علی چیه این سرخ رویان را دور خودت جمع کردی و به ما بی اعتنایی می کنی حضرت همانطور صحبت می کردند ساکت شدند و اشعث با پاشنه پایش به پله منبر می زد حرفهایش که تمام شد آقا فرمودند این عربهای شکم گنده که غیر از خوردن و خوابیدن (چون به ایرانیها طعنه زد) کار دیگری بلد نیستند ایرانیها هستند که در سرما و گرما همراه من هستند می گوید که من اینها را از خودم طرد کنم که جز زیانکاران باشم فرمودند به خدا قسم از پیغمبرخدا(ص) شنیدم علم و دین اگر به ثریا به دورترین ستاره زمین باشد ایرانیها و عده ای زیادی از آنها به آن دست پیدا می کنند بعد فرمودند به خدا قسم با این گوشم از پیغمبرخدا(ص) شنیدم همانطور که امروز شمشیر می زنید که اسلام به ایران گسترش پیدا کند همین ایرانیها برای اسلام بسوی شما شمشیر می زنند این فرمایش را حضرت در کوفه فرمودند.
ملت ایران، ملت بزرگوار، ولایتمدار و دیندار و پاکی هستند. عشق امیرالمومنین(ع) حضرت زهرا(س) اهل بیت دردلهایشان است عشق به رهبر و امام در دلش است این را خدای متعال 1400 سال قبل خبر داده است و زمینه سازی ظهور حضرت صاحب الامر(عج)بدست ملت ایران است پیغمبرخدا(ص) می فرماید «یخرج اناس من المشرق فیطعون للمهدی سلطانه» عده ای از مشرق زمین یعنی ایران قیام می کنند و زمینه سلطنت و حکومت امام زمان(عج) را فراهم می کنند ملت ایران خیلی ملت بزرگواری است امروز سایه رهبر عزیز و بزرگوار جانشین حضرت صاحب الامر(عج) بالای سرما است.
مردم باید در صحنه حضور داشته باشند برای رفع مشکلات همراه با مسئولین
از اول انقلاب تا به امروز خدمات ارزشمندی نظام جمهوری اسلامی بر همه جای ایران اسلامی انجام داده است. مخصوصا خدمات در دولت عدالت محور جناب آقای احمدی نژاد الحمدلله سعادتی نصیب شد با جمع مدیران خدمت شما برسیم. اشرافی پیدا کنیم بنا نیست اینگونه که آقای شهدادی گفتند که یک شق القمر شود با آمدن یک هیات تمام مشکلات یک منطقه حل شود. اگر حل می شد دیگران هم حل کرده بودند واقعا حل نمی شود یعنی آن تواناییهایی که برای حل مشکل دست کم است ولی به اندازه توان الحمدلله مدیران سخت کوش و پرتلاش برنامه ریز هستند. انشاءالله می نشینند اولویت بندی می کنند و در حد مقدورات و توان واقعا آن چه را که داشته باشد کوتاهی نمی کنند اینرا من به شما قول می دهم آنچه در توان باشد واقعا کوتاهی نمی کنند و مقدورات را باید در نظر گرفت مشکلات شهرستان خیلی زیاد است. شهرستان واقعا امکانات بالقوه فراوان دارد ولی محرومیتهایش هم خیلی زیاد است و خیلی جای کار دارد و این به تنهایی هم نمی شود خود مردم هم باید به مدیران بیایند خود مردم ومسئولین هر دو باید بیایند اینکه حالا توقع داشته باشیم که دولت همه چیز ما را فراهم کند این اصلا امکان ندارد پس تلاش خود ما چه می شود هم خود مردم باید در صحنه باشند «من اصبح لا یهتم بامور المسلمین فلیس لمسلم» کسی که صبح کند و نیتش این نباشد که به مردم خدمت کند او مسلمان نیست مسئولین قطعا می خواهند خدمت کنند منتهی دو طرفه است خود مردم و جوانان هر منطقه ای، جوانان هر منطقه ای مثلا ما الان از استخر رد می شدیم روی روستای گوشک علیا اینقدر آشغال در این استخر بود خوب اینکه نمی شود من گفتم آقای فرماندار من و شما بیاییم همتی بکنیم و برویم استخر را تمیز کنیم خوب یک سری چیزهایی است خود مردم هم باید در صحنه باشند همدل، همکار و هم جهت باشند بله بعضی از چیزها را ما توقع می کنیم که دولت کمک بکنند بعضی چیزها را ما باید خودمان در صحنه باشیم کمک و همدلی بکنیم . من دیگر بیش از این تصدیع ایجاد نمی کنیم انشاءالله این جلسه مایه خیر و برکت برای ما باشد.
والسلام علیکم و رحمة الله

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.