سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پيشگويي قيام حضرت امام خميني (ره) در روايات

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 661 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1390.06.08
 
سخنرانی امام جمعه در نماز وحدت به میزبانی اوقاف مورخ 89/12/11
موضوع: پيشگويي قيام حضرت امام خميني (ره) در روايات
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

بسم الله الرحمن الرحيم

سالروز ارتحال پيامبر اعظم(ص) و امام حسن مجتبي (ع) را به همه شما شيعيان تسليت عرض مي نمايم.
امروز سالروز ورود حضرت امام (ره) به مهين است . امروز حضرت امام بعد از 14 سال پا به خاك مهين اسلامي گذاشت و با آمدنش حكومت اسلامي را پايه گذاري كرد و امروز روز تجديد عهد با امام، تجديد عهد با ولايت فقيه است از بركت ولايت فقيه بود كه پايه نظام اسلامي در كشور ما ريخته شد روزي كه امام ما به ايران آمدند كه سياهي ها و ظلم ها تمام حاكميت جهاني را فرا گرفته بود ، بخش بزرگي از دنيا تحت سلطه كمونيسم ها بود ماديت و ضد خدايي حاكم بود. همه با توحيد و خدا پرستي مبارزه مي كردند كسي باور نمي كرد ملتي بتواند مستقل زندگي كنند و اين از بركت امام شد .
امام موسي بن جعفر مي فرمايند : (( رجلٌ من قم يدع الناس الي الحق ؛ مردي از قم قيام مي كند و مردم را به حق دعوت مي كند ؛ فيجتمع معه قوم ؛ قوم با او همراهي مي كنند ؛ كزبر الحديد؛ مثل پاره فولاد به آهن محكم اند؛ لا تذلهم رياح العواصف؛ طوفان آنها را از پا در نمياورد ؛ ولا يجبنون ؛ دلهره ندارند؛ و علي الله يتوكلون؛ فقط به خدا توكل مي كنند؛ والعاقبه للمتقين؛ و در پايان كساني مي مانند كه به خدا توكل داشته باشند و اهل تقوا باشد. ))
رسول خدا در حلقه اي نشسته بودند . پيغمبر خدا فرمودند روز قيامت مردمي روي منبرهايي از نور ، لباسهايشان از نور ، صورتهايشان از نور هستند ولي آن مردم را معرفي نكردند كه اصحاب ايشان از آن مردم پرسيدند ولي پيامبر جوابشان را نداد تا اينكه حضرت علي (ع) سوال كردند ((من هم يا رسول الله ؛ اينها چه كساني هستند )) فرمودند : (( اينها كساني هستند ؛تحابوا بروح الله ؛كه روح الله را دوست مي دارند ؛ من غير انساب؛ بدون هيچ نسبتي ؛ اولئك هم شيعتك ؛ آنها شيعيان تو هستند ؛ و انت امامهم يا علي ؛ تو هم امام آنها هستي ))
فرموده اند مردم ايران زمينه ساز ظهور حضرت هستند . انقلاب ما پيش بيني شده بود . عده اي از فرماندهان جنگ خدمت امام رسيدند و گفتند كه بچه ها شهيد مي شوند امام فرمودند چه شما باشيد و چه شما نباشيد آنهايي كه تقدير شده در اين نهضت به شهادت برسند، مي رسند . خداي تبارك و تعالي ملت ايران را به دليل ايمان ، ولايت پذيري و تقوا برگزيده است .
موضوع: سرنگوني طاغوت و ايام الله
به دليل اينكه طاغوت در اين زمان سقوط كرده است اين ايام ، ايام الله ناميده شده است مگر نه همه روزها ايام الله است .
خداوند در قرآن مي فرمايد : روزي كه فرعون سقوط كرد ايام الله است .
طاغوت كارش طغيان در برابر خدا است و حكم خدا را ناديده مي گيرد و از آن طرف در مقابل اربابش ذليل است . طاغوت بر ما مسلط بود و ما را هيچ حساب نمي كرد .
راه سعادت و خوشبختي را قرآن معرفي كرده است : (( لااكراه في الدين قد تبين الرشد من الغي فمن يكفر با الطاغوت و من يومن بالله فقد استمسك بالعروه الوثقي ))
موضوع: بيداري اسلامي از بركت امام خميني (ره)
وقتي جامعه تكيه گاه پيدا مي كند كه طاغوت را كنار بزند ايمان هم پيدا مي كند . اين كفر به طاغوت و بيداري اسلامي از بركت امام شروع شد . آن روزي كه امام در بهشت زهرا فرياد زد من دولت تعيين مي كنم و با همان گفتار به دهن دولت زد و دولت ايجاد شد چون به امر الله گفت ((كن فيكون)) .
در زندگينامه آيت الله بهاءالديني نوشته اند : نيمه شبي بود من متحيرم بود كه جنگ چگونه مي خواهد تمام شود 15 نفر از ابدال آمدند پيش من گفتند اگر اراده كنيد اكنون جنگ را به پايان مي رسانيم اولياء الهي اگر بخواهند كن فيكون مي شود چون زبان آنها الهي است .
موضوع: بيداري اسلامي كفر به طاغوت و ايمان به خدا
بيداري اسلامي كه هم اكنون مشاهده مي كنيم بيداري اسلامي كفر به طاغوت و ايمان به خداست . مردم تونس كفر به طاغوت (نماز جمعه و نماز جماعت را تعطيل كرده بودند طاغوت بود) داشتند قيام كردند و اولين كاري كه كردند برگزاري نماز جمعه بود .
ما ظهور صغري امام زمان(عج) را در جهان داريم مي بينيم بيداري اسلامي در جهان رخ داده است و از آن طرف روز به روز قدرت استكبار در جهان كم مي شود.
استكبار نقشه داشت كه عواملش در نظام ما نفوذ كنند در همان ابتدا نيز نقشه ريختند كه قطب زاده نيز در ماشين امام بنشيند . امام فرموده بودند من و احمد فقط در ماشين مي نشينيم . و ممكن بود بعد از 20 يا 30 سال عامل نفوذيش ضربه را وارد كند .
ما از علما مصر مي خواهيم كه حق مطلب را ادا كنند اگر علما همراه مردم در صحنه باشند زودتر حكومت طاغوت كمرش شكسته مي شود .
موضوع: حفظ و نگهداري از وقف
برادران و خواهران مقام معظم رهبري دو چيز را مي خواهند: يك كار دوم اتحاد و به حول و قوه ي الهي كار در شهرستان علي رغم وجود سلايق مختلف انجام مي شود . اگر تامل شد خدمت صورت مي گيرد ولي اگر اختلاف شد كسي نمي تواند كار كند . در اختلاف، آدم هاي صادق روي كار نمي آيند آدمهايي مي آيند كه به فكر منافع شخصي خود هستند. امروز نياز داريم براي خدا كار كنيم .وقف بايد حفظ شود وقف نيز از بركت امام بود طاغوت اموال وقف شده را تاراج مي كرد . با وقف مي توان نيت و فكر خود را جاودانه كرد و وقف را بايد حفظ كرد .
وسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.