سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

چاپ خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی مورخ 90/3/27

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 603 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1390.07.10
 
کد خبر: 30435457 (1856812) تاريخ انتشار : 27/03/1390 - 18:40

امام جمعه بافت:
عملكرد وزارت اطلاعات شايسته تقدير است
http://yascms.ir/emam/ebrahimi3.png

امام جمعه شهرستان بافت گفت: از سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات كه با برنامه اي حساب شده در قلب سازمان هاي جاسوسي آمريكا، اسراييل و انگليس نفوذ كردند، تقدير و تشكر مي كنم.


به گزارش ايرنا، حجت الاسلام 'علي ابراهيمي' در آيين اين هفته نماز جمعه بافت افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) نقشه شوم سازمان هاي جاسوسي استكباري را نقش بر آب كردند.
وي ادامه داد: شخصي به نام 'محمدرضا مدحي' كه به ظاهر تاجر الماس بوده را اجير مي كنند و وي به بالاترين رده هاي ضد انقلاب نفوذ مي كند.
وي خاطرنشان كرد: اين فرد حتي در عربستان با وزير امور خارجه آمريكا ملاقات حضوري داشته و او به بالاترين رده هاي ضد انقلاب نفوذ مي كند.
وي ادامه داد: قرار بوده است كه نامبرده دولتي از ناراضيان در حكومت تشكيل دهد و با حمايت خارج از كشور اين دولت موقت را به خيال خودشان سر كار بياورند.
حجت الاسلام ابراهيمي عنوان كرد: اين فرد به عنوان نيروي اطلاعات عمل مي كند يا او را جذب مي كنند و از اين جنايت دشمنان پرده برداري مي كند و اين در حالي است كه آمريكايي ها در اين رابطه هفت ميليارد دلار پول هزينه كرده بودند.
وي ادامه داد: اين عملكرد وزارت اطلاعات آسيب پذيري اين سازمانهاي جاسوسي را مي رساند.
وي در ادامه احترام به پدر و مادر را يكي از موارد مورد تاكيد دين اسلام خواند و گفت: بي احترامي نسبت به پدر و مادر مايه تباهي و عذاب در دنيا و آخرت و احترام كردن آنها مايه بركت و برآورده شدن حوائج دنيوي و اخروي است.
امام جمعه بافت در ادامه به ايام معنوي اعتكاف اشاره و خاطرنشان كرد: اعتكاف، راهي به سوي خدايي شدن و معجوني از بالاترين عبادتها است.
وي همچنين گفت: در شهرستان بافت و ارزوئيه براي هر 25هزار نفر يك روحاني داريم و با توجه به مشكلاتي كه در اثر اين بي توجهي در آينده پيش خواهد آمد، هشدار مي دهيم.
وي از مسوولان ذيربط خواست به ساخت خانه عالم و پيش بيني بودجه اي در اين زمينه توجه بيشتري داشته باشند.
وي همچنين به تصويب طرح كارشناسي شده عفاف و حجاب اشاره كرد و افزود: دولت بايد اين طرح را اجرايي كند.
وي ادامه داد: هر چه آمار بد حجابي بيشتر شود خانواده ها آسيب پذيرتر مي شوند و افزايش آمار طلاق و كاهش آمار ازدواج گواهي بر اين موضوع است.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.