سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

نظام سرمايه داري استكبار در حال فروپاشي است!

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 618 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1390.07.16
 
کد خبر: 30600099 (2091040) تاريخ انتشار : 15/07/1390 - 17:19
خبرگزاری جمهوری اسلامی:
http://yascms.ir/emam/ebrahimi6.JPG

امام جمعه بافت: نظام سرمايه داري استكبار در حال فروپاشي است
امام جمعه بافت گفت: نظام سرمايه داري كه روزي خود را الگوي جهان معرفي مي كرد و اصرار مي كرد ديگران از آن تبعيت كنند، لحظه به لحظه در حال فروپاشي است.
امام جمعه بافت: نظام سرمايه داري استكبار در حال فروپاشي است
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام 'علي ابراهيمي' در آيين اين هفته نماز جمعه بافت افزود: شاهد از بين رفتن نظام سرمايه داري، تظاهرات مردم آمريكا در خيابان وال استريت و ساير شهرها است.
وي عنوان كرد: تظاهرات مردم آمريكا در اعتراض به نظام سرمايه داري و نابودي اقشار ضعيف جامعه و به طور كلي سياست هاي نادرست دولتمردان آمريكايي مانند جنگ در عراق و افغانستان است.
وي با اشاره به بدهي گسترده دولت آمريكا، بيان كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين رابطه فرموده اند: ملت هاي اروپا و آمريكا بدانند كه بيشترين گرفتاري اقتصادي، اجتماعي و اخلاقي آنان نشات گرفته از سلطه اختاپوسي صهيونيسم بين الملل بر دولت هاي آنها است.
امام جمعه بافت در ادامه با اشاره به برگزاري همايش 'فلسطين، وطن فلسطينيان' گفت: حامي واقعي فلسطين حضرت امام راحل و هم اكنون مقام معظم رهبري هستند.
وي بيان كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين همايش بر آزادي فلسطين نه بخشي از آن تاكيد كردند و فرمودند فلسطين از نهر تا بحر است نه حتي يك وجب كمتر، و همه آن بايد آزاد شود.
حجت الاسلام ابراهيمي افزود: با بيانات مقام معظم رهبري تمام نقشه هاي غرب كه به دنبال پذيرش دولت غاصب صهيونيستي بود، به هم ريخت.
وي در ادامه با اشاره به آغاز اعزام حجاج، خاطرنشان كرد: وظيفه حجاج رفتار برادرانه، همدلي و نزديك كردن دلهاي مسلمانان به يكديگر است.
امام جمعه بافت در بخش ديگري از سخنان خود با گراميداشت سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع)، بيان كرد: از ديدگاه امام رضا(ع) وارد حصار توحيد شدن با پذيرش امام و رهبر الهي و در زمان غيبت تبعيت از ولي فقيه كه امروز حضرت آيت الله خامنه اي هستند، امكان پذير است.
خطيب جمعه بافت، همچنين هفته نيروي انتظامي را گرامي داشت و گفت: عملكرد نيروي انتظامي ويژه در بافت شايسته تقدير است.
وي افزود: نيروي انتظامي ضامن امنيت جامعه است و بايد مانند هميشه مقتدر و با عظمت باشد.
خطيب جمعه بافت اظهار داشت: بايد براي پيشرفت هر چه بيشتر، دست به دست هم داده و بر اساس وحدت و برادري تحت امر ولي فقيه تلاش كنيم.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.