سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

موج بیداری اسلامی به آمریکا رسیده است!

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 608 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1390.07.16
 
گروه استانها / حوزه کرمان90/07/15 - 16:52 شماره: 13900715000596
خبرگزاری فارس:
http://yascms.ir/emam/ebrahimi4.JPG

امام جمعه بافت:موج بیداری اسلامی به آمریکا رسیده است
خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت با اشاره به قیام وال‌استریت گفت: موج بیداری اسلامی به امریکا رسیده است و نظام آمریکا لحظه به لحظه در حال فروریختن است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت اظهار داشت: از نظر امام رضا (ع) وارد حصار توحید شدن با پذیرش امام و رهبر الهی و در زمان غیبت تبعیت از ولی‌فقیه امکانپذیر است.
وی از عملکرد نیروی انتظامی ابراز رضایت و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی ضامن امنیت جامعه است و باید همیشه مقتدر و با‌عظمت باشد.
ابراهیمی با اشاره به همایش "فلسطین، وطن فلسطینیان" که با حضور نمایندگان بیش از 100 کشور جهان برگزار شد، گفت: رهبری در این همایش به نکته‌های زیادی از جمله آزادی فلسطین به طور کامل اشاره کردند.
وی افزود: با بیانات مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های غرب که به دنبال پذیرش دولت غاصب صهیونیستی بودند به هم ریخت.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: وظیفه حجاج رفتار برادرانه، همدلی و نزدیک کردن دل‌های مسلمانان به هم است و بحث بازارگردی و خرید جنس‌های بی‌کیفیت به عنوان تبرک ضرورتی ندارد.
وی افزود: برای خرید سجاده بهتر است، سجاده‌های سنندج را به جای جنس خارجی خریداری کنیم.
ابراهیمی با بیان اینکه موج بیداری اسلامی که به آمریکا نیز رسیده است، گفت: نظام سرمایه‌داری که روزی خود را الگوی جهان معرفی می‌کرد و اصرار داشت که دیگران از آن تبعیت کنند، لحظه به لحظه در حال فروریختن است.
وی تظاهرات مردم آمریکا در خیابان وال‌استریت که شاهرگ اقتصادی امریکا است و همچنین تظاهرات مردم در شهرهای نیویورک، شیکاگو، لس‌آنجلس، بوستون و سانفرانسیسکو در اعتراض به نظام سرمایه‌داری و نابودی اقشار ضعیف جامعه و سیاست‌های نادرست دولتمردان امریکایی مانند جنگ در عراق و افغانستان را از جمله موارد فروپاشی امریکا برشمرد.
ابراهیمی بدهی دولت امریکا را 15 تریلیون دلار بیان کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این ‌باره فرمودند «ملت‌های اروپا و امریکا بدانند که بیشترین گرفتاری اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی آن‌ها نشأت گرفته از سلطه اختاپوسی صهیونیسم بین‌الملل بر دولت‌های آن‌ها است».
وی ابراز داشت: جهنم خشم محرومان در انتظار دولتمردان امریکایی است.
ابراهیمی افزود: اسلام در تمام دنیا باید به نقشه راهی که توسط ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بیان می‌شود، توجه کند تا عزت اسلامی برگردد.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.