سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

علت جذب جوانان به شيطان پرستي

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 1002 مرتبه
دسته: جوانانتاریخ: 1388.07.18
 
علت جذب جوانان به شيطان پرستي
شيطان

براي آخر هفته با دوستان قرار ويلاي لواسان را مي گذاريم . قرار مي شود من وحميد و شاهد با هم برويم و بقيه دوستان از جاده لشکرک با دوستان جديد بيايند. تصور يک مهماني دوستانه را در ذهن خود دارم تا اينکه پس از رد شدن از پل رودخانه وارد اولين خيابان مي شويم و جلوي يک ويلاي دوبلکس توقف مي کنيم. وارد ويلا که شدم همه چيز عادي به نظر مي رسيد. در فضاي باز ويلا وسايل درست کردن کباب و چند ميز و صندلي ديده مي شود. وقتي داخل شدم چند دختر و پسر زود تر از ما رسيده بودند.



با آنها دست مي دهيم و يک گوشه دنج را براي خودم انتخاب ميکنم. احساس مي کنم اين پارتي که به مناسبت ورود حديث به دانشگاه است با بقيه پارتي ها فرق دارد. حضور چند غريبه با ظاهري متفاوت آزارم مي دهد اما تحملشان مي کنم. پس از حضور همه دوستان جشن شروع مي شود. اين غريبه هاي تازه وارد شروع به حرکات عجيبي مي کنند که واقعا چندش آور بود. رقص هاي عجيب، حرف هاي رکيک و در مواردي سجده هاي چپ اندر قيچي با لباس هاي مزخرف، وقتي در مورد آنها جويا شدم تازه فهميدم شيطان پرست هستند.



در بين آنها جنسيت مهم نيست. مردان حتي آرايش و زيور آلات به خود متصل مي کنند. نشان هاي فرقه خود را با استفاده از آتش روي بدنشان نقش بسته بودند. ديگر با ديدن اين صحنه هاي خز و بنجل به قول بچه ها از مهماني خارج شدم و تا اول لشگرک در حال قدم زدن به خدا، شيطان و خودم فکر مي کردم...

وقتي جوان سوالاتي را در خصوص دين، جامعه و افراد پيرامون خود دارد و نتواند از طريق صحيح به آن دسترسي پيدا کند به انحراف کشيده مي شود و در مواقعي از طريق سودجويان به اين گروه هاي منحرف سوق داده مي شود.

وجود بيش از 70 فرقه شيطان پرستي در کشور

حجت الاسلام محمد رضا ضميري رييس مرکز مطالعات ديني جوانان در گفت و گو با برنا با بيان وجود بيش از 70 فرقه شيطان پرستي در کشور آن را تهديدي جدي براي جوانان مي داند و معتقد است: فرقه هاي نو پديد مانند سوتي، مکزيکي، ساي بابا و.... پس از فاصله گرفتن جوان از روحانيت تهديدي جدي براي هويت جوان محسوب مي شود. در اين فرقه ها هيچ عاملي به نام دين و روحانيت وجود ندارد و افرادي به عنوان راهنماهاي ديني نيستند و همين عامل جوانان را به سمت انحرافات اخلاقي و ديني سوق مي دهد.



شاهد که چند سالي است با دوستان شيطون پرست رفت و آمد دارد دراين رابطه گفت: من نمي توانم خدا را در کنار خودم احساسش کنم. پس به همين خاطر به سمت گروه هاي شيطان پرستي رفتم. هر هفته با دوستان جمع مي شويم يه شب بياد ماندني پر از تفريح رو براي خودمون به جا مي گذاريم. وقتي در مورد طرحي که رو بازوش وجود داره پرسيدم گفت: اين نماد گروه ماست و با حرارت ذغال روي بازوم حک کردم. اين طرح که از يه ستاره و يک شش در داخلش تشکيل شده نمادهاي شيطان است که ما به عنوان نماد گروهمون انتخاب کرديم. هر هفته با بچه ها تو باغ يکي از اعضا جمع مي شويم و شروع به رقص و پايکوبي، خوردن مشروب و نيايش شيطان مي پردازيم. البته من برخي از حرف ها که در مورد فرقه هاي شيطان پرستي شايعه شده است را قبول ندارم. برخي مي گويند در ميان ما قتل، خون بازي و همجنس گرايي وجود دارد اما بيشتر اين حرف ها مال کشور هاي غربي به خصوص ايتالياست. ما فقط دور هم جمع مي شويم تا خوش باشيم و از اوقات فراغت استفاده کنيم.
شيطان

حمل نماد هاي شيطان پرستي آزاد است

سردار روزبهاني رييس پليس امنيت اخلاقي در اين باره به برنا گفت: تا کنون چند صد گروه شيطان پرستي در سطح کشور فعال بوده اند که پليس در صورت شناسايي با اين گروه ها برخورد کرده است. پليس هم اکنون با جواناني که حامل نمادهاي شيطان پرستي باشد برخورد نمي کند و تا کنون نيز فردي در اين زمينه دستگير نشده است. پليس به جواناني که از نمادهاي شيطان پرستي استفاده مي کنند تذکر مي دهد و در صورت تکرار از آنها تعهد کتبي اخذ مي کند. هم اکنون پليس با سازندگان و عرضه کنندگان نماد هاي شيطان پرستي برخورد مي کند.






آگاه سازي جوانان و خانواده ها در خصوص گروه ها و فرقه هاي منحرف وظيفه نهاد هاي فرهنگي است در حالي که خانواده ها نيز از اين گروه ها متنفر هستند.



عدم توجه به جوانان عامل گرايش به شيطان پرستي

ابراهيمي مدير سازمان جوانان بوشهر با بيان عدم توجه به جوانان به عنوان عامل گرايش به شيطان پرستي به برنا تاکيد کرد: جوانان وخواسته هاي آنان بايد جدي گرفته شوند و ارتباط جوان با محيط پيرامون بايد کنترل شود. وقتي جوان سوالاتي را در خصوص دين، جامعه و افراد پيرامون خود دارد و نتواند از طريق صحيح به آن دسترسي پيدا کند به انحراف کشيده مي شود و در مواقعي از طريق سودجويان به اين گروه هاي منحرف سوق داده مي شود.

در حالي که هنوز هزاران سوال بي جواب در افکارم مي چرخد و پاسخي قانع کننده به سوالاتم وجود ندارد از بزم شبانه ويلاي لواسان مي روم....

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.