سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

رعایت اخلاق در انتخابات بسیار مهم است

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 500 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1390.11.03
 
کد خبر: 30761375 (2317568) تاريخ انتشار : 22/10/1390 - 00:21
امام جمعه بافت: رعایت اخلاق در انتخابات بسیار مهم است
امام جمعه بافت بر لزوم رعایت موازین اخلاقی در انتخابات تاكید كرد.

http://yascms.ir/emam/ebrahimi5.JPG

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'علی ابراهیمی' چهارشنبه در نشست پیشگیری از جرایم انتخاباتی، با اشاره به حضور همه جانبه مردم در عرصه های مختلف دفاع از این آب و خاك، گفت: ملت ایران با شركت در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز برگ زرین دیگری را از مشاركت خود در تعیین سرنوشتشان ثبت خواهند كرد.
فرماندار بافت نیز با اشاره به اهمیت انتخابات فراروی ملت در چند ماه آینده، افزود: حفظ شأن، ادب و احترام متقابل هر یك از كاندیدهای مجلس شورای اسلامی به منظور حفظ سلامت انتخابات و احترام به مردم به عنوان انتخابگران این عرصه ضروری است.
'محمدعلی بهروز'، بیان داشت: با حرمت شكنان و خاطیان احتمالی در امر مهم انتخابات به شدت برخورد خواهد شد.
وی ملاك اصلی این انتخابات را حضور حداكثری مردم اعلام و بیان كرد: وظیفه مهم و نقش مسوولان در این برهه از زمان، آگاهی بخشی و بالابردن بصیرت سیاسی مردم است.
دادستان بافت نیز با اشاره به ارزش و اهمیت انتخابات، گفت: نامزدها و نمایندگان آنان بایستی به قانون و تمام موارد خواسته شده انتخابات توجه كنند.
'محمد محقق' افزود: سخنرانی ها، تجمع، تبلیغات، دادن وعده های پوچ و واهی، تخریب فضای سیاسی علیه هر یك از نامزدهای انتخاباتی از طرف رقبای وی و درج مطالب خلاف واقع در مطبوعات غیرقانونی است.
وی با بیان اینكه با موارد تخلف برخورد قاطع خواهیم داشت، گفت: داشتن مشاور حقوقی، داشتن صلاحیت روسای ستاد هر یك از نامزدها، صبوری، قانونمداری، تدین و اخلاق مداری برای ایجاد فضایی سالم به منظور زمینه سازی انتخابی شایسته الزامی است.
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 30761375

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.