سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پيام نوروزى امام جمعه بافت حجة الاسلام و المسلمین ابراهیمی

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 519 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1391.01.17
 
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
پيام نوروزى امام جمعه بافت حجة الاسلام و المسلمین ابراهیمی
http://yascms.ir/emam/ebrahimi3.png

یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.
پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید نوروز، فرا رسیدن بهار و سال نو را به همه‌ی مردم عزیز در سراسر كشور و به همه‌ی ایرانیان ساکن كشورهای دیگر،در سراسر جهان تبریك عرض میكنم.
بخصوص به مردم نجیب و مومن و متدین شهرستان بافت و خانواده‌ی معظم شهدا، جانبازان،آزادگان ،ایثارگران و همه کسانی که به علت شرایط شغلی از حضور در کانون گرم خانواده‌ ی خود محرومند،تبریک عرض می نمایم. امیدوارم به فضل و رحمت الهی ان‌شاءالله مردم عزیز بافت سالی شاد و سرشار از بركت و نعمت را در پیش داشته باشند و در همه‌ی میادین موفق و سربلند و پیروز باشند.
يكسال ديگر هم با همه خوبي ها،رنج ها،غصه ها و شادي ها گذشت.همه خوشحاليم كه عيد شد و سال نو آمد.پس از خداوند بخواهیم قلبهايمان ،حالهايمان و افكارمان را تحولي نو ببخشد و بیایید در فصل بهار لباسهاي كهنه ذهنمان را همراه با خانه تكاني قلبمان به دور افكنيم و دلهایمان را هم از زنگار گناه پاک کنیم،توجه به فرامین خداوند را در زندگی خود بیشتر کنیم با اقوام و خویشان بپیوندیم و دید و بازدید از اقوام و خویشان و دوستانرا فراموش نکنیم که صله رحم در نزد خداوند منزلتی عظیم دارد. بهار، راز و رمز دیگری دارد؛ نوعی حیات مجدد و رستاخیز در همین دنیاست پیام بهار، نو شدن، پوست انداختن، طراوت یافتن و تولد جدید است. اگر بخواهیم بهاری شویم، باید ما هم «رویش» داشته باشیم؛ رویشی انتخابی!تهذیب نفس و تحصیل مکارم اخلاقی از نکات مهم است.
در سالی که گذشت و رهبر معظم انقلاب حضرت ایت الله العظمی الامام خامنه ای(مد ظله العالی) به نام جهاد اقتصادی نامگذاری فرمودند كشور ما بحمدالله رشد و پیشرفت های خوبی داشته است البته این حركات جهاد گونه كه روز‌به‌روز هم شتاب بیشتری گرفته است، ناشی از زحمات و تلاشهای مسئولان و ملت در طول سالیان متمادی و امسال است مثل هدفمند کردن یارانه ها که یک سال از اجرای آن می گذرد و علاوه بر تحریم ها و کارشکنی های کشورهای استکباری،موفقیت بزرگی در زمینه اقتصادی برای کشور ماست.
من به نوبه خودم از حضور حماسی مردم شهرستان بافت در انتخابات تقدیر و تشکر می نمایم .مردم با هر رای خود در واقع به نظام رای مثبت دادند و با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تجدید بیعت کردند.
در پایان امیدوارم که سال جدید سالی توام با موفقیت و کامیابی و شادی و همچنین پیشرفت همه جانبه برای مردم شهرستان بافت بخصوص جوانان باشد و شاهد تلاش مسئولین محترم و پرتلاش جهت رفع مشکلات شهرستان بخصوص ایجاد اشتغال برای جوانان باشیم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
علی ابراهیمی امام جمعه شهرستان بافت

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.