سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

نمایند‌گان مجلس از طائفه‌گرایی و حزب‌گرایی پرهیز کنند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 525 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1390.12.25
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 90/12/26 - 15:53
شماره: 13901226000425
امام جمعه بافت:
نمایند‌گان مجلس از طائفه‌گرایی و حزب‌گرایی پرهیز کنند
http://yascms.ir/emam/ebrahimi3.png

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید از طائفه‌گرایی و حزب‌گرایی پرهیز کند، زیرا این امر از عوامل مهم پیشرفت همه ‌جانبه شهرستان است.

خبرگزاری فارس: نمایند‌گان مجلس از طائفه‌گرایی و حزب‌گرایی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه فحشا و بی‌بند و باری یکی از عوامل از هم پاشیدگی خانواده است، اظهار داشت: دشمنان ما بیدار هستند و برای تسلط بر مسلمانان به هر کاری از جمله گسترش فحشا و پلیدی و منکرات در بین جوامع، گسترش فساد و مواد مخدر به ویژه در بین جوانان دست می‌زنند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما دریافته‌اند که با جنگ سخت نمی‌توانند بر ما غلبه کنند، بنابراین بنای کار خود را بر جنگ نرم گذاشتند.

وی افزود: انگلیسی‌ها با اشاعه و ترویج فحشا در کشور مسلمان اندلس این کشور را از مسلمانان گرفتند.

ابراهیمی بیان داشت: سران و به اصطلاح متفکران انگلیسی به مستشاران و افراد پر نفوذ در کشورهای دیگر و به ویژه مسلمان کتابی را داده بودند که مبتنی بر سه اصل آزادی ادیان، تعلیم و تربیت و تجارت بود و تاکید کرده بودند که ما باید با مسلمانان در صلح باشیم، زیرا با جنگ نمی‌توانیم امور دل‌خواه خود را پیش ببریم.

وی اذعان داشت: ایجاد شک در عقیده جوان مسلمان، فریب زنان مسلمان برای کشف حجاب و جلوگیری از عزاداری برای اباعبدالله (ع) از عواملی است که دشمن روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده است.

ابراهیمی توسل به حضرت مهدی (عج) را مایه برآورده شدن حوائج خواند و افزود: صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) یکی از عوامل محبت به ایشان است.

وی اذعان داشت: شرکت مردم در مراسم‌های مذهبی، راهپیمایی‌ها، انتخابات و ... در سال جاری بسیار مطلوب بود و سال خوبی را پشت سر گذاشتیم.

ابراهیمی تصریح کرد: بعد از انتخابات بنای کار باید بر وحدت و برادری باشد و کسی حق ندارد به کسی بگوید شما به چه علت به فلانی رای داده‌اید یا به چه کسی رای داده‌اید، زیرا طبق فرمایش مقام معظم رهبری کسانی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند، شرایط کافی برای نمایندگی را داشته‌اند.

امام جمعه بافت گفت: به منظری‌توکلی نماینده منتخب مردم بافت، ارزوئیه و رابر در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می‌شود بر تشکیل اتاق فکر از افراد نخبه هر سه شهرستان، ایجاد اشتغال به ویژه مشاغل خانگی و همچنین استفاده از مسئولان پرتوان و مذهبی و باتجربه تاکید دارم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: از این منتخب خواستم تا از طائفه‌گرایی و حزب‌گرایی پرهیز کند، زیرا این امر از عوامل مهم پیشرفت همه‌جانبه شهرستان است.

ابراهیمی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز گفت: "احسن الحال" از دید حضرت امام خمینی (ره) عوض شدن حال ما برای خدمت به خداوند و بندگان است.

وی به فروشنده‌گان شهرستان توصیه کرد تا اجناس خود را با قیمت منصفانه و عادلانه عرضه کنند و از مردم خواست خریدهای خود را در بافت انجام دهند تا چرخه اقتصادی شهرستان شکوفا شود.

انتهای پیام/ی20

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.