سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

رسالت سپاه نگهبانی از دستاوردهای انقلاب است!

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 551 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.01.31
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/02/01 - 16:00
شماره: 13910201000549لینک خبر! کلیک کنید !
امام جمعه بافت:
رسالت سپاه نگهبانی از دستاوردهای انقلاب است
http://yascms.ir/emam/ebrahimi1.png

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: رسالت سپاه نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه ابعاد است.


به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: رسالت سپاه نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه ابعاد است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سال 86 در بیاناتی فرمودند، "سپاه را سپاه نگه دارید"، یعنی تأکید بر حفظ معنویت در سپاه داشتند که به حمد‌الله سپاه مظهر اخلاص است.

ابراهیمی همچنین سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در سال 59 را گرامی داشت و در مورد انرژی هسته‌ای گفت: ایستادگی رهبری، مسئولان و مردم و به ویژه شرکت همه جانبه در انتخابات کمر غرب را شکست.

وی عنوان کرد: آن‌ها که تا دیروز می‌گفتند، جمهوری اسلامی حق هیچ‌گونه غنی‌سازی ندارد با دیدن این استحکام و وحدت عقب‌نشینی کردند و حق جمهوری اسلامی برای انرژی مسالمت‌آمیز هسته‌ای را پذیرفتند.

ابراهیمی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری‌ در مورد سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی‌ گفت: حمایت از تولید ملی در شهرستان هم بحث مهمی است، شهرستان بافت دارای استعدادهای طبیعی فراوانی است، اما زمانی که این همه فقر و بیکاری در شهرستان مشاهده می‌شود، جای تأسف دارد.

خطیب جمعه بافت اذعان داشت: من بارها گفته‌ام که شهرستان نیاز به یک اتاق فکر دارد، بعضی وام‌هایی که به جوانان با زحمت فراوان داده می‌شود و بعد هم آن پول خرج می‌شود و جوان بیکار و بدهکار می‌ماند، اشتغالزایی نیست، بلکه ما باید به سمت تولید صنعتی و کشاورزی پیش برویم.

انتهای پیام/ی20

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.