سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

منزلت بسیج

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 353 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1391.02.03
 
سخنرانی امام جمعه محترم حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در دیدار با فرماندهان بسیجی در دفتر امام جمعه مورخ 89/9/1
موضوع:بسیج
http://yascms.ir/emam/ebrahimi1.png

بسم الله الرحمن الرحیم
منزلت بسیج

بنده به نوبه ی خود هفته ی بسیج ودهه ی امامت و ولایت را به همه ی شما عزیزان تبریک عرض می کنم.امام صادق (علیه السلام) می فرماید: روز هجدهم ذی الحجه که حضرت علی (علیه السلام) از جانب خداوند به عنوان امام وپیشوای مسلمانان معرفی شد، روزی بود که دین خدا محکم شد. بسیج هم ریشه در غدیر دارد. عزت بسیج از اسلام وماندگاری واستحکام اسلام از غدیر است.بسیج آنقدر اهمیت پیدا کرده است که همانگونه سلمان فارسی، سلمان محمدی لقب گرفت، بسیج هم شده بسیج محمدی. این افتخار بسیج است که امام خمینی می فرماید: خدایا ، مرا با بسیجیان محشور بفرما. هر تفکری که از اول انقلاب به وجود آمد، مورد نقد قرار گرفت. حتی تفکراتی مثل : چپ،راست،اصلاح طلب و نیز اصولگرا. تنها تفکری که همیشه مورد تایید بوده است، تفکر بسیجی می باشد. به طوری که امام خمینی می فرماید: من پشتیبان سپاه وبسیج هستم وتخریب آنها را حرام می دانم. ما نیز باید حامی آنها باشیم.
ارزش ایرانیان در کلام نبوی
افتخار ملت ایران این است که پیامبر اکرم فرمودند: روز قیامت افرادی بر منبرهایی از نور بالا می روند که هم صورت هایشان نورانی است وهم لباس نورانی بر تن دارند. حضرت علی (علیه السلام) پرسیدند : ایشان که هستند؟ پیامبر فرمودند: آنها به روح الله عشق ومحبت دارند بدون آنکه با او نسبتی داشته باشند. ای علی آنها شیعیان تو هستند. پیامبر اکرم بزرگترین سهم در پیشبرد اسلام در جهان را ، از آن ایرانیان می دانند وآن هم به دلیل تبعیت از سیره ی علوی است. خدا را شکر که به ما توفیق داده که در رأس جامعه ی ما ولایت فقیه وجانشین ولی عصر حاکم باشد.
وحدت، رمز پایداری
شهید نواب صفوی می فرمود: باید کوشش کنیم که انقلاب اسلامی بشود حکومت اسلامی . اگر چنین شود ، من افتخار می کنم جاروکش خیابان های آن باشم. اختلاف بین شیعه وسنی ، جامعه ی ما را نابود می کند. وحدت و همدلی ، پایه ی حکومت است. جریان ولایت مدار باید وحدت بین خود را حفظ کند واین برای تمام کسانی که انقلاب را دوست دارند، واجب است. والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.