سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران::حجاب به عنوان نشان ملي دستور دين است

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 672 مرتبه
دسته: مصاحبهتاریخ: 1388.08.11
 
امام جمعه بافت: حجاب به عنوان نشان ملي دستور دين است
امام جمعه شهرستان بافت ضمن بيان اين مطلب که حجاب به عنوان نشان ملي دستور دين است، گفت: چادر حريم است و کسي از اين حريم استفاده مي کند هرگز مورد تعرض قرار نمي گيرد.
http://yascms.ir/emam/sokhan/hejab.jpg


به گزارش ايرنا، حجت الاسلام "علي ابراهيمي" روز يکشنبه در نشست شوراي فرهنگي عمومي شهرستان بافت افزود: شهر بافت به سبب وجود فرهيختگان و دانشگاهيان و نيز ولايت پذيري مردم ظرفيت بسيار بالايي براي آموزش و تعليم دارد و فرهنگ حجاب نيز بايد با مهرباني و شيريني در اين شهر تبليغ شود.
وي با اشاره به اينکه مهمترين مساله آموزش حجاب در دوره هاي ابتدايي و راهنمايي است بر فرهنگ سازي در اين زمينه تاکيد کرد.
وي در ادامه در زمينه برنامه هاي بزرگداشت روز 13 آبان ماه گفت: در اين روز علاوه بر دانش آموزان بايد اهميت اين روز براي ساير اقشار جامعه نيز بيان شود تا راهپيمايي اين روز به اجتماعي باشکوه تبديل شود و وحدت و همدلي مردم به نماش گذاشته شود.
فرماندار بافت نيز در اين نشست گفت: بايد با ظرافت و هوشياري هنرمندانه مسائل فرهنگي آموزش داده شود تا در ذهن مردم نهادينه شود.
"محمد علي بهروز" افزود: در مقابل ضعف هاي فرهنگي بايد برجستگي هاي فرهنگي نيز تقويت و اين برجستگي ها به عنوان ارزش فرهنگي، ملي و مذهبي در همه ارگان ها مورد توجه قرار گيرد.
وي اضافه کرد: افزايش غرور ملي و فرهنگ ارزشي مردم نيز موجب تقويت فرهنگ ارزشي در جامعه مي شود و بستر سازي فرهنگي با ظرافت صورت مي گيرد.

چاپ این نسخه درجه: 5.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 1 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.