سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خبرهای کوتاه سپاه ثارالله استان کرمان

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 1795 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1388.08.11
 
خبرهای کوتاه سپاه ثارالله استان کرمان
...



http://yascms.ir/emam/sokhan/2.jpg


ـ صبحگاه مشترك نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار ، امام جمعه ، روسای ادارات ، جمعی از خانوادهای شهداء و اقشار مختلف مردم در ناحیه مقاومت سپاه کهنوج برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام آقا مهری امام جمعه فاریاب طی سخنانی ، عزت و افتخار امروز جمهوری اسلامی را مرهون شهداء و رزمندگان دانست.

ـ با حضور فرماندار و فرماندهان و نیروهای انتظامی و نظامی ، صبحگاه مشترک در سپاه ناحیه رودبار برگزار شد. در این مراسم الیاس بازگیر فرماندار رودبار در خصوص هفته دفاع مقدس به ایراد سخن پرداختند.

ـ مراسم تجلیل از سربازان نمونه سپاه ناحیه رودبار در این یگان با حضور پرسنل رسمی و وظیفه برگزار شد.

ـ جمعی از پایوران رسمی سپاه ناحیه رودبار با خانواده محترم شهداء دفاع مقدس دیدار و سرکشی بعمل آوردند.

ـ زنگ مقاومت و پایداری به همت بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه رودبار ، در محل مدرسه مهدیه با حضور دانش آموزان و جمعی از مسئولان به صدا در آمد.

ـ رژه موتوری با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج در سطح خیابانهای شهرستان رودبار برگزار شد.

ـ به همت پایگاههای مقاومت ام کلثوم (س) و حضرت زینب (س) سپاه ناحیه راور مراسم شکوه یادمان جنگ با حضور بسیجیان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

ـ بسیجیان پایگاه مقاومت خدیجه (س) و کبری(س) سپاه ناحیه راور ، ضمن ختم قرآن کریم ثواب آن را به روح شهدای دفاع مقدس هدیه نمودند.

ـ صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان راور در میدان صبحگاه سپاه ناحیه راور با سخنرانی حجت الاسلام توسیر کانی امام جمعه این شهر برگزار شد.

ـ به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان راور ، زنگ مقاومت در مدرسه راهنمایی دختران الزهرا(س) با حضور فرمانده ، مسئول نمایندگی سپاه ناحیه راور و اعضای شورای حوزه مقاومت خواهران و دانش آموزان بسیجی برگزار شد.

ـ حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرستان راور ، اقدام به برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم با حضور هیئت قرآنی پایگاه ام کلثوم(س) و خانواده پایوران در محل زائر سرای امام رضا (ع) این شهر برگزار شد.

ـ به همت حوزه مقاومت رسول اکرم (ص) سپاه ناحیه راور یک دوره مسابقه قرآن با حضور هیئت قرآنی پایگاههای مقاومت ناحیه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد. این مسابقه با حضور مسئولین نمایندگی ، جانشین فرماندهی و پایوران رسمی صورت گرفت.

ـ محفل انس با قرآن ، به همت حوزه مقاومت روستای امام حسین (ع) در محل مسجد ابوالفضل(ع) روستای فیض آباد شهرستان راور با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

ـ به همت پایگاه مقاومت حوزه خاتم الانبیاء (ص) و کانون بسیج فرهنگیان نمایشگاه دفاع مقدس گشایش یافت. در این نمایشگاه عکسهایی از دوران دفاع مقدس و آثار و دست نوشته های شهداء در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

ـ با حضور سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله جمعی از مسئولین شهرستان بافت و بسیجیان ، سرهنگ شجاع امیری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه بافت معرفی و از خدمات و زحمات سرهنگ اباذری در طول تصدی این پست تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ـ صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بسیجیان گردان عاشورا و الزهرا(س) و گردان امام حسین (ع) در محل سپاه ناحیه بافت برگزار شد. در این مراسم که فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین حضور داشتند .حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان بافت در خصوص برکات و اثرات دفاع مقدس و لزوم آمادگی در مقابل تهدیدهای دشمن مطالبی بیان نمود.

ـ با حضور بسیجیان گردانهای عاشورا و الزهرا(س) پایگاههای مقاومت و پایوران رسمی و وظیفه صبحگاه مشترک در حوزه مقاومت رابر برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام مهرابی زاده امام جمعه شهرستان رابر به ایراد سخن پرداخت.

ـ رژه متوری نیروهای نظامی وانتظامی شهرستان قلعه گنج در سطح خیابان ها این شهر برگزار شد.

ـ شامگاه یاد یاران با حضور بسیجیان گردان شهرستان قلعه گنج امام جمعه ،فرماندار در تکیه حضرت رقیه (س) این شهر برگزار شد. در این مراسم سرهنگ زنگی آبادی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در خصوص لزوم پاسداشت هفته دفاع مقدس و گسترش فرهنگ و ایثار و شهادت مطالبی بیان نمود.

ـ یک دوره مسابقه کوهپیمایی ویژه خواهران بسیجی شهرستان قلعه گنج در کوههای اطراف این شهر برگزار شد.

ـ یادواره شهداء دانش آموزی شهرستان قلعه گنج در تکیه حضرت رقیه (س) برگزار شد. در این مراسم که جمعی از دانش آموزان بسیجی مدارس این شهر حضور داشتند. حجت الاسلام ملکی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نواحی جنوب در خصوص لزوم الگو گیری دانش آموزان سیره و روشنی شهداء به ایراد سخن پراختند.

ـ نشست سیاسی با حضور خواهران بسیجی فرهنگی در نماز خانه آموزش پرورش شهرستان عنبرآباد برگزار شد. در این گردهمایی سرهنگ سلیمانی مسئول سیاسی سپاه جیرفت به تشریح جنگ نرم و فرهنگ از سوی دشمن پرداخت.

ـ گردهمایی سیاسی پایوران رسمی و وظیفه سپاه ناحیه عنبر آباد برگزار شد. در این نشست که جمعی از بسیجیان این شهرستان نیز حضور داشتند . سرهنگ کاظمی مسئول سیاسی سپاه ثارالله در خصوص مسائل سیاسی روز سخنانی ایراد نمود.

ـ همایش تحکیم بنیان خانواده با حضور خواهران بسیجی پایگاه مقاومت شهرستان شهر بابک در نماز خانه سپاه این شهرستان برگزار شد. در این نشست خانم میر حسینی مسئول کمیته بانوان آموزش و پرورش در خصوص ازدواج و نقش آن در تکامل انسانی مطالبی ایراد نمود.

ـ طی مراسمی با حضور سردار موسوی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله به فرمانداری و جمعی از مسئولین ادارات و نهاها خانواده معظم شهداء و ایثار گران و بسیجیان شهرستان شهر بابک مراسم توزیع و معارفه فرمانه سپاه شهر بابک برگزار شد. در این مراسم سردار موسوي معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله در خصوص لزوم هوشیاری و ایستادگی و پایداری همه مردم در خصوص تهدیدات دشمن به ایراد سخن پرداخت. در این مراسم ضمن معرفی سرهنگ رستم سلجوقی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهر بابک از خدمات و تلاشهای سرهنگ شجاع امیری در طول تصدي این مسئولیت تقدیر و تشکر بعمل آورد.

ـ مراسم تجلیل از سربازان وظیفه و پایوران رسمی سپاه ناحیه شهر بابک برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام دهقان زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهر بابک پیرامون وظایف سربازان و لزوم خود سازی و بهره گیری معنوی از دوران خدمت سخنانی ایراد نمود. در این مراسم به رسم یاد بود به سربازان هدایایی اهداء شد .

ـ مراسم شامگاه یاد یاران در محل پایگاه مقاومت حمیده سپاه ناحيه شهربابك با حضور خواهران بسیجی برگزار شد. در این مراسم زندگینامه شهیده آل سعدی قرائت شد.

ـ مراسم راهپیمایی بسیجیان گردانهای عاشورا و الزهرا(ع) و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان شهربابك در محل یادمان شهدای روستای کرم برگزار شد. در این مراسم شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمانهای آن عزیزان تجدید میثاق نمدند.

ـ فراخوان گردانم امام حسین (ع) شهرستان شهر بابک برگزار شد. در این فراخوانی حجت الاسلام انصاری پیرامون مسائل سیاسی روز مطالبی بیان نمود.

ـ یک دوره مسابقه تجوید ، صوت و سخن قرآن بین پرسنل رسمی سپاه ناحیه شهر بابک برگزار شد. در پایان نفرات اول تا سوم هدایایی اهداء شد.

ـ یادواره زنان ایثارگر با حضور خواهران بسیجی گردان الزهرا(س)اعضای شورای پایگاههای مقاومت در محل حوزه فاطمیه (س) شهرستان جیرفت برگزار شد.

ـ رژه موتوری نیروهای بسیجی شهر ساروئیه به همت حوزه شهید رجایی این شهر برگزار شد.

ـ جمعی از بسیجیان حوزه دو الزهرا(س)سپاه ناحیه کرمان اقدام به کوهپیمایی در کوههای صاحب الزمان (عج) نمودند.

ـ به همت پایگاه مقاومت هدی حوزه دو الزهرا(س) سپاه ناحیه کرمان نمایشگاه عکس شهداء برپا شد.

ـ محفل انس با قرآن کریم در پایگاه مقاومت ام البنین حوزه سه الزهرا (س) و پایگاه مقاومت حکیم خاتون حوزه یک الزهرا(س) سپاه ناحیه کرمان با حضور خواهران بسیجی و علاقمندان به کلام وحی برگزار شد.

ـ زنگ مقاومت و پایداری در مدرسه راهنمایی شاهد شهر کرمان با حضور فرماندار مدیر آموزش پرورش فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده سپاه ناحیه کرمان برگزار شد.
ـ به همت پایگاه آل یاسین حوزه دو خاتم الانبیاء (ص) سپاه ناحیه کرمان نمایشگاه عکس و کتاب و آثار شهدای دفاع مقدس دایر گردید.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.