سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دولت احمدي‌نژاد دست زالو صفتان را از بيت‌المال قطع كرد‌

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 718 مرتبه
دسته: مصاحبهتاریخ: 1388.08.11
 
حجت‌الاسلام ‌ابراهيمي ‌در گفتگو با ‌فارس:
دولت احمدي‌نژاد دست زالو صفتان را از بيت‌المال قطع كرد‌

خبرگزاري فارس: امام جمعه بافت گفت: دولت احمدي‌نژاد ارزش‌هاي انقلاب و امام راحل را زنده كرد و موجب قطع دست زالو صفت‌هايي شد كه به ثروت ملي و بيت‌المال دست‌اندازي كرده بودند.

حجت‌الاسلام علي ابراهيمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كرمان با اشاره به حوادث پس از انتخابات اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامي به ويژه استكبار جهاني قبل از انتخابات خواب‌هاي آشفته‌اي براي انتخابات و پس از آن براي نظام ديده بودند.
وي افزود: آنها قبل از انتخابات برنامه‌ريزي كرده‌ كه همان مسيري را در كشورهاي شوروي سابق تدارك ديده و موفق شده بودند، در كشور ما نيز پياده كنند و انقلاب مخملي به راه بياندازند، آن هم با شيوه پيچيده‌تر و جديدتر مد نظر داشتند.
ابراهيمي تصريح كرد: آنها افرادي از داخل نظام را با خود همراه كرده و با آنها در ارتباط بودند و با طراحان انقلاب‌هاي رنگين و مخملي رفت و آمد داشتند، اين بار كانديد‌هايي را مورد هدف قرار دادند و تلاش ‌كردند، همان كانديد مورد نظر خودشان انتخاب شود، تا از طريق او اهداف خود را پياده كنند، از طرف ديگر برنامه‌ريزي كرده‌ بودند، چنانچه كانديد مورد نظرشان پيروز نشد، با به كارگيري كليد واژه تقلب، انتخابات را به بطلان بكشند و در فرصت بعدي كار را تمام كنند.
وي خاطرنشان كرد: آنها غافل از مكر الهي بودند، غافل بودند كه رهبر تيزبين، بيدار و هوشيار نظام اسلامي آنچه را ديگران توان درك آن را ندارند، در خشت خام مي‌بيند و غافل از مردم ولايتمدار ايران اسلامي بودند كه با خونشان با ولي‌امر خود عهد و ميثاق بسته‌اند و اين غفلت‌ها نقشه‌هاي آنها را باطل كرد.
ابراهيمي اظهار داشت: انتخابات به پايان نرسيده بود كه شگرد خاص خود را كه اعلام پيروزي كانديداي موردنظر خودشان بود، به كار گرفتند و با تبليغات گسترده رسانه‌ها در داخل و خارج فرد مورد نظر خود را پيروز انتخابات معرفي كردند، زيرا برنامه‌ريزي كرده بودند كه اگر نشد، اعلام كنند، انتخابات سالم نبوده و تقلب شده است و ابطال انتخابات را مي‌خواستند.
امام جمعه بافت گفت: تشكيلات مورد اطمينان نظام مانند شوراي نگهبان تحقيقات گسترده‌اي را آغاز و با فرصتي كه رهبر دادند، پس از تحقيقات كامل و رسيدگي به شكايات بر صحت و سلامت انتخابات صحه گذاشتند.
وي افزود: پس از اعلام شكست كانديد مورد طمع استكبار، دست‌هاي خبيث پشت‌پرده دشمنان از آستين در آمد و براي انتقام از نظام و مردم، قتل، كشتار و تخريب اموال عمومي توسط آنها آغاز شد كه با تدبير نيروهاي دلسوز انقلاب نقشه‌ها اين بار نيز باطل شد.
ابراهيمي تصريح كرد: نقشه‌هاي دشمنان با دستگيري عوامل آشوب‌ها و اغتشاشات يكي پس از ديگري آشكار و دست‌هاي پشت پرده نيز براي ملت شناخته شد.
وي تصريح كرد: مردم مشاهده كردند كه چه توطئه‌هاي بزرگي را براي انحراف و نابودي انقلاب اسلامي دشمنان بيروني و با به كارگيري عوامل درمانده و بيچاره داخلي تدارك ديده است، اينجا بود كه به لطف الهي يكي از توطئه‌هاي استكبار جهاني كه مصمم شده بودند پس از 30 سال تلاش نظام مردم‌سالار ايران اسلامي را كه منافع آنها را در كشور و منطقه به چالش كشيده بود، خنثي شد.
امام جمعه بافت تصريح كرد: انقلاب مخملي آنها با شكست مواجه شد و رسوايي آن دامنگير دست‌اندركاران اين سناريوي ناكام شد و براي هميشه به يادگار ماند و درس‌ها و عبرت‌هايي براي مردم كه چگونه عده‌اي روزي عضو نظام بودند و امروز روبه‌روي نظام شمشير كشيدند و براي هتك حرمت نظام اسلامي گام بر مي‌دارند.
ابراهيمي در مورد اهم موفقيت‌هاي دولت نهم گفت: دولت نهم در اتحاد و همدلي آحاد مردم به لحاظ خدمات گسترده در تمام كشور به ويژه مناطق محروم و حضور در ميان مردم در تمام شهرستان‌ها و رسيدگي به مشكلات آنها به صورت مديريت ميداني موفق بوده است.
وي افزود: از نقاط قوت دولت نهم احيا و زنده كردن شعارهاي انقلابي و امام راحل به شمار مي‌آيد.
امام جمعه بافت تصريح كرد: شكست حصار تنگ مديريت كشور و استفاده از نيروهاي توانمند در اداره كشور از ديگر توانايي‌هاي دولت است، تلاش شبانه‌روزي براي خدمت به محرومان و قطع دست زالو صفت‌هايي كه به ثروت ملي و بيت‌المال دست‌اندازي كردند، همچنين ولايت‌مداري و تبعيت محض از ولي‌فقيه و توجه به مراكز مذهبي و ديني از ديگر موفقيت‌هاي اين دولت است.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.