سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

نقش سپاه در مدیریت جنگ نرم مثال‌زدنی است

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 627 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.04.03
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/04/02 - 16:36
شماره: 13910402000582
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

امام جمعه بافت:
نقش سپاه در مدیریت جنگ نرم مثال‌زدنی است
برای مشاهده لینک خبر کلیک کنید!
خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: نقش سپاه در سازندگی، مدیریت جنگ نرم و خنثی‌سازی فتنه 88 مثال‌زدنی است.
خبرگزاری فارس: نقش سپاه در مدیریت جنگ نرم مثال‌زدنی است


به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت اظهار داشت: آینده ‌سازان جهان ملت ایران به ویژه خط و تفکر امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: یاد و خاطره عاشورا و شهدای دشت کربلا موجب پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد به این دلیل که مردم ما هر سال با شور و اشتیاق فراوان این مراسم را برگزار می‌کنند.

ابراهیمی گفت: شهدا سند شرف ملت ایران اسلامی هستند، زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه همه ماست، اما نباید صرفا گل‌افشانی و غبار‌روبی باشد.

وی ابراز داشت: باید یاد شهدا در قلب و روح مردم، جوانان، پسران، دختران ایران اسلامی باشد و به همین دلیل‌ پیامبر (ص) هر روز به زیارت شهدای احد می‌رفتند.

ابراهیمی درس شهدا را به ما شهامت، ایستادگی، مقاومت و شجاعت خواند و میراث شهدا را حفظ نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه دانست و افزود: جوانان ما باید خود را مدیون شهدا بدانند.

وی خاطرنشان کرد: ما به فرهنگ‌سازی مستمری نیاز داریم و باید پایگاه‌های مقاومت مساجد برنامه‌ریزی کنند.

خطیب جمعه بافت دعوت به تقوا را با ملایمت و حسن خلق و سعه صدر درست و تأثیرگذار خواند و گفت: امروزه ما بلایای بسیاری از جمله ماهواره، مواد مخدر، مشروبات الکلی، فیلم‌های مستهجن، تبلیغات عرفان‌های کاذب، بهائیت، مسیحیت، وهابیت و ... را داریم اگر با جوانان با محبت و از راه درست وارد نشویم، دشمنان ما آنها را جذب می‌کنند.

وی نقش سپاه در مملکت اسلامی ما را بسیار مهم و تأثیرگذار خواند و اذعان داشت: شکست طرح‌های استکبار در خاور‌میانه از دستاوردهای سپاه است.

ابراهیمی نقش سپاه در سازندگی، مدیریت جنگ نرم، خنثی‌سازی فتنه 88 را مثال زدنی و مصداق فرمایش امام (ره) دانست که فرمودند‌، "اگر سپاه نبود مملکت نبود".

وی عنوان کرد: شرط پاسداری از انقلاب، پاسداری و مراقبت از خود است.

امام جمعه بافت با اشاره به 7 تیر و شهادت مظلومانه آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران وی ابراز داشت: صبر و بصیرت ملت ما این تلخی را به شیرینی تبدیل کرد و خون پاک شهید بهشتی موجب پیروزی حق بر باطل شد و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

وی از تلاش‌های دادگستری در شهرستان بافت که موجب دستگیری اراذل و اوباش و توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی شد، تقدیر کرد و از دادگستری و نیروی انتظامی خواست با افرادی که شرارت می‌کنند و همچنین بدحجابی برخورد جدی کنند.

وی ‌با اشاره به استفاده صلح‌آمیز کشورمان از انرژی هسته‌ای گفت: رهبر بزرگوار انقلاب پرچمدار استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای در جهان است، زیرا ایشان فرمودند،"تولید، نگهداری و استفاده از سلاح هسته‌ای حرام است، اما استفاده صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای حق همه کشورها است".

ابراهیمی عنوان کرد: اما استکبار جهانی می‌خواهد از این سلاح شیطانی و کشتار جمعی برای تسلط بر کل جهان و منابع مادی و معنوی آن استفاده کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.