سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان شهرستان بافت، قابل توجه است!

ارسال شده توسط: مديربازدید شده: 600 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1391.06.02
 
کد خبر: 80283798 (2799755) تاريخ انتشار : 29/05/1391 - 11:27
امام جمعه بافت: همدلی بین مردم و مسوولان این شهرستان قابل توجه است
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

امام جمعه بافت، گفت: وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان شهرستان بافت، قابل توجه است.
امام جمعه بافت: همدلی بین مردم و مسوولان این شهرستان قابل توجه است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'علی ابراهیمی' روز یكشنبه در جمع نمازگزاران عید سعید فطر در بافت، افزود: باید از این فرصت‌ ها در راستای پیشرفت شهرستان بافت استفاده شود.


وی با تبریك هفته دولت، گفت: مسوولان باید به توصیه ‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه كنند تا در انجام امور با مشكل مواجه نشوند.

امام جمعه بافت، همچنین اظهار داشت: استكبار جهانی گفته است كه خاورمیانه در حال عوض شدن است و ما هم این را تایید می‌ كنیم ولی خاورمیانه به خاورمیانه كاملا اسلامی تبدیل می شود و نه زیر دست كشورهای مزدور كه این به نفع تمام دنیاست.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز عید فطر، با تاكید بر این كه برای ازدواج جوانان نباید سختگیری شود، تصریح كرد: والدین نباید برای ازدواج جوانان سختگیری كنند.

امام جمعه بافت، گفت: والدین نباید برای ازدواج جوانان سختگیری داشته باشند، زیرا این سخت گیری ها موجب می شود سن ازدواج بالا برود و تبعات اجتماعی در پی خواهد داشت.

وی بیان كرد: جهیزیه و مهریه از مسایل پیش پا افتاده است و نباید این مسایل باعث شود كه جوانان در رابطه با ازدواج با مشكل روبرو یا به گناه آلوده شوند.

حجت الاسلام ابراهیمی، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز جوانان را به ازدواج آسان امر كردند و در فرمایشات ایشان به ازدواج كم هزینه و ساده تاكید فراوان شده است.

وی با بیان این كه پس از یك ماه روزه داری و سپس خواندن نماز این عید، تمام گناهان از انسان بخشیده می شود، گفت: پس از بخشیده شدن گناهان باید مراقب اعمالمان باشیم و از خود حسابرسی كنیم.ك/2
7433/8154/2624
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 80283798

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.