سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیشگویی های پیامبر بزرگوار اسلام و امام موسی بن جعفر از آینده و ملت ایران و حضرت امام خمینی رهبری کامل برای جهانیان

ارسال شده توسط: مديربازدید شده: 1061 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1391.06.26
 
سخنرانی حجة الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه بافت در جمع راهپیمایان و عزاداران در بزنجان مورخ 90/3/14
پیشگویی های پیامبر بزرگوار اسلام و امام موسی بن جعفر از آینده و ملت ایران و حضرت امام خمینی رهبری کامل برای جهانیان
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

بسم الله الرحمن الرحیم
ماه رجب ماه بخشش و مهربانی خداوند

امروز روز ارتحال امام بزرگوار است.همه ي ما در این مکان جمع شده ایم این روز را گرامی بداریم،همچنین گرامی می داریم روز انتخاب و انتصاب مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) را به ولایت امر و رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران.روز اول ماه رجب مصادف است با سالروز ولادت امام محمد باقر(علیه السلام) و در جوار ذریه ي ایشان این امامزاده واجب التعظیم حضور داریم، انشاءالله شرایط استجابت دعا جمع است.در اینجا لازم می دانم دو نکته را در باب ماه رجب خدمت شما عزیزان عرض کنم،ماه رجب حرمت زیادی دارد،رحمت و مهربانی و بخشش خداوند در این ماه بر بندگان سرازیر می شود.اگر انسان گناهی را انجام داده باشد، در این ماه خود را در معرض دعا، نماز، روزه و انفاق قرار بدهد قطعا گناه او بخشیده خواهد شد، خدواند متعال به این ماه حرمت داده است.چند نکته را خدمت شما عزیزان عرض می کنم:نکته اول این است که سعی کنیم انشاءالله از ماه رجب بهترین بهره را ببریم.در رحمت خداوند را به روی خود باز کنیم و سعی کنیم نهایت فیض و استفاده را از این ماه ببریم. نکته دوم را در باب امام بزرگوار عرض کنم.عده ای در محضر پیامبر بزرگوار حضور داشتند از جمله افراد حاضر امیر المؤمنین علی(علیه السلام)، ابوبکر، عبد الرحمن بن عوف بودند.پیامبر خدا(صلی الله علیه و آله)فرمودند چه زمانی می رسد که برادران خود را ببینم؟ اصحاب گفتند یا رسول الله مگر ما برادرهای شما نیستیم؟ پیامبر فرمودند شما اصحاب من هستید، من دلم می خواهد برادران خود را ببینم و بعد فرمودند برادرهای من در آخر الزمان می آیند، آنها کسانی هستند روز قیامت با صورت ها و لباس های نورانی محشور می شوند در حالیکه بر منبرهایی از نور قرار دارند، هر کدام از اصحاب سؤال کردند«منهم یا رسول الله» آنها چه کسانی هستند؟ ابوبکر پرسید« منهم یا رسول الله» پیامبر خدا جواب او را نداد، عبد الرحمن بن عوف سؤال کرد«منهم یا رسول الله» پیامبر جواب عبد الرحمن را نداد،هر کدام از اصحابی که در آن مجلس حضور داشتند این سؤال را مطرح کردند حضرت جواب آنها را نداد تا اینکه آقا امیرالمؤمنین علی(علیه السلام)سؤال کردند یا رسول الله «منهم» اینها چه کسانی هستند؟ پیامبر خدا فرمودند اینها کسانی هستند«تحابوا بروح الله»اینها مردمی هستند روح الله را دوست دارند «من غیر انسابه» بدون اینکه هیچ گونه نسبتی با او داشته باشند،در ادامه حضرت فرمودند«اولئک هم شیعة یا علی» علی جان اینها شیعیان شما هستند« و انت امامهم یا علی» تو هم امام آنها هستی، در باب رهبر نهضت پیشگویی شده است.حدیثی که خدمت شما عرض کردم پیامبر خدا می فرماید مردمی که لباسهای آنها نورانی است به خاطر رهبری است که دارند، این رهبر را دوست دارند، اسم این رهبر روح الله است.
پیشگویی امام موسی بن جعفر از قیام مردم ایران و پیروزی انقلاب اسلامی ایران
حدیث دوم که در مقطع سخن خدمت شما عرض کردم از آقا موسی بن جعفر«رجلٌ من قم یدعو الناس الی الحق»مردی از قم قیام می کند و همه را به حق دعوت می کند«و یجتمع معه قومٌ» همه با او اجتماع می کنند«کَزُبرِ الحدید»«دانشنامه قرآن و حدیث:ج11،ص34،ح 1243» مثل پاره آهن سخت هستند،تند باد جهت آنها را نمی تواند عوض کند، سختی ها آنها را از پا در نمی آورد،دشمنان نمی توانند آنها را بترسانند«علی الله یتوکلون» زیرا به خداوند توکل دارند،بعد هم می فرمایند سعادت از آن همین انسان های با تقوا است.به شهادت تاریخ یگانه فردی که از قم قیام کرد، مردم را دعوت کرد و به دعوت او لبیک گفته شد،مرجع این تشکیلات و نهضت امام خمینی(رحمة الله علیه)بود.امام بزرگوار می دانست خداوند متعال با اوست، او از قم مردم را دعوت کرد و در برابر ظلم و ستم تنها بود، دشمن زمانی که امام را زندانی کرد در زندان به امام گفت، سید تو یک تسبیح بیشتر نداری، شما که اینگونه سخنرانی می کنید و ضد طاغوت حرف میزنید یاران شما کجا هستند؟امام در جواب آنان فرمودند«یاران من در گهواره هستند و از مادر شیر می خورند»ببینید از آن روز دشمن تلاش کرده است که ندای امام خاموش شود اما هر روز که نگاه می کنیم عنایت خداوند را نسبت به امام می بینیم، چهارده سال امام بزرگوار تبعید شدند،در آن زمان بود ملت ایران آگاه شد و به لبیک امام پاسخ داد.از آن روز تا به امروز روز به روز راه ما روشن تر می شود، طاغوتی که امام را دستگیر کرد کجا رفت؟ ساواکی که امام را دستگیر کرد کجا رفت؟ آمریکایی که قدرتمند و مسلط بود کجا رفت؟ این عنایت خداوند را ما با تمام وجود لمس می کنیم . برادران و خواهران امام بزرگوار دو پرچم در دنیا بلند کرد، پرچم اول عزت اسلام بود،مسلمانان در دنیا ذلیل بودند،در دانشگاههای دیگر کشورها کسی جرئت نمی کرد از مسلمان بودن خود سخن بگوید، اسلام رنگ و بویی نداشت،اما امام به مسلمانان عزت داد و جوانان را به سمت توحید هدایت کرد.امام ما برد تبلیغی اش در سراسر دنیا بود،دنیای مادیت و کفر را به سمت خدا دعوت کرد.شما ببینید در کتابها نوشته شد از برکت قیام امام مسیحیان مسیحی تر شدند، یهودی ها یهودی تر شدند، یعنی به دین خود پایبند شدند،جهان به سمت خداوند حرکت کرد و پرچم عزت اسلام را امام برافراشت،دوم برافراشتن پرچم عزت ایران بود،ملت ایران چه بود؟آمریکا مستشاران خود را می فرستاد از جیب ملت ایران پول گزاف و حق توحش می گرفتند می گفتند ما در میان ملت وحشی زندگی می کنیم،ملت ایران در صحنه جهانی اثری نداشت،دنباله روی طاغوت بود، عددی نبودیم و کسی ما را حساب نمی کرد امّا امام خمینی(رحمة الله علیه)به ما عزت و سروری داد و ملت ایران را بر بال فرشتگان نشاند.امروز که به تمام کشورهای دنیا نگاه می کنیم، کشورهای اسلامی را نگاه می کنیم عزتشان از ملت ماست.امام به ما عزت و آبرو داد و ما را از زیر بار طاغوت و غل و زنجیر نجات داد. ما را به اسلام ناب و توحید دعوت کرد،این عزت و راهی است که امام پیش روی ما گذاشت.
پرچم عزت اسلام و ایران به دست مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)
امام پرچم اسلام و عزت مردم ایران را بلند کرد،این پرچم امروز بر دوش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)است،برای شناخت افراد فقط کافی است به آنها نگاه کنیم.پرچمی که دشمن بلند کرده است پرچم آمریکا و استکبار است،آن پرچم معلوم است افراد زیر آن هم معلوم هستند.البته افرادی اشتباه کردند از زیر پرچم امام خارج شدند و به زیر پرچم دشمن رفتند،تمام دشمنان برنامه ریزی کرده بودند زمانیکه امام از دنیا رفت انقلاب اسلامی هم می میرد،اما راهی که امام انتخاب کرد پایان پذیر نیست.
مدیریت راهبردی حضرت آیة العظمی الامام خامنه ای(مد ظله العالی)
مجلس خبرگان شخصیت ارزنده ای را که بزرگان از قبل پیش بینی کرده بودند به رهبری انتخاب کردند،مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) پرچم اسلام و عزت مردم ایران را به نحو احسن به اهتزاز در آوردند.در جنگ خلیج فارس و کویت عده ای از این افراد که امروز فراری شده اند اعلام کردند ما باید به کمک صدام برویم اما مقام معظم رهبری به طور شایسته ما را از آسیب ها عبور دادند. گردبادها و فتنه هایی که برای این کشور به وجود آمد را به نحو احسن برطرف نمودند و بایدها و نبایدها را مشخص کردند. نماینده حزب الله لبنان به ایران آمده بود از ایشان سؤال کردند شما چگونه در جنگ سی و سه روزه پیروز شدید؟ گفتند لحظه به لحظه هدایت های مقام معظم رهبری بود که ما را در مقابل ارتش تا دندان مسلح دشمن پیروز کرد.امروز ملت ایران راه خودش را پشت سر رهبر عزیز ادامه می دهد، گرامی میداریم یاد حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه)را، خدا را شکر می کنیم چنین رهبری را خداوند تبارک و تعالی در عصر غیبت به ما عنایت کرده است.امروز با مقام معظم رهبری هم عصر هستیم و ما عظمت این بزرگوار را نمی توانیم درک کنیم،هم عصری که تمام شود آن وقت ابعاد شخصیتی این بزرگوار مشخص می شود. اگر بخواهیم شهرستان ما آبادتر از این باشد باید وحدت و همدلی را حفظ کنیم، تمام هّم و غم دشمن این است که بین ما تفرقه بیندازد انشاءالله بتوانیم پشت سر مقام معظم رهبری شهرستانی آبادتر تحویل نسل آینده بدهیم. از همه برادران و خواهران وزائران این امامزاده و امام خمینی(رحمة الله علیه) تشکر می کنم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.