سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مسلمانان جسارت صهیونیست‌ها را با تحریم جواب دهند

ارسال شده توسط: مديربازدید شده: 485 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.07.06
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/07/07 - 16:06
شماره: 13910707000531
http://yascms.ir/emam/ebrahimi2.png

امام جمعه بافت:
مسلمانان جسارت صهیونیست‌ها را با تحریم جواب دهند
برای مشاهده لینک خبر کلیک نمایید!
خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: مسلمانان در مقابل جسارت استکبار به پیامبر اسلام (ص) از پا ننشینند و اجناس آمریکایی و صهیونیستی را تحریم کنند و سران مسلمان نیز به آنها نفت و گاز نفروشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: جشن و شادی آن هم برای اهل ‌بیت (ع) بسیار خوب و مورد تایید دین اسلام است، اما‌ نباید با سوء ‌استفاده از این مطلب شادی‌هایمان را به گناه آلوده کنیم و بساط ناخشنودی خداوند و رنجش اهل ‌بیت (ع) و آزار و اذیت مردم را فراهم کنیم.

ابراهیمی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ابراز داشت: نیروی انتظامی باید مظهر دیانت، اقتدار، هوشیاری و هوشمندی باشد و خواسته مقام معظم رهبری‌ نیز از نیروی انتظامی اقتدار همراه با قاطعیت، عزت و ‌خوش‌خلقی است.

امام جمعه بافت با اشاره به سفر رئیس جمهوری به نیویورک گفت: رئیس جمهور رسانه‌های جهانی را تسخیر کرده است؛ مواضع و شیوه پاسخگویی وی به سئوالات مطرح شده نحوه صحبت کردن در مجامع مختلف به ویژه مجامع عمومی سبب این نتایج مثبت در رسانه‌ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: بی‌اعتبار‌سازی آمریکا با تمرکز بر رفتارهای دوگانه غیر ‌اخلاقی دولت‌مردان آمریکایی و امنیتی کردن رژیم صهیونیستی و به حاشیه راندن این رژیم از نتایج خوب این سفر بود.

امام جمعه بافت در مورد توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: توهین به پیامبر اسلام (ص) گناهی نابخشودنی است و بدتر از جنگ مسلحانه است.

ابراهیمی عنوان کرد: مسلمانان در مقابل این جسارت استکبار از پا ننشینند و اجناس آمریکایی و صهیونیستی را تحریم کنند و سران مسلمان به آنها نفت و گاز نفروشند تا آنها بدانند که چه جسارتی کرده‌اند.

خطیب جمعه بافت از وضع نابسامان و گرانی میوه در شهرستان بافت گلایه کرد و ابراز داشت: شهرداری ‌میدان تره‌بار را در شهرستان راه‌اندازی کرد، اما عده‌ای ‌سودجو با انجام کارهایی وی را از میدان به در کردند.

وی تصریح ‌کرد: کسانی که گرانفروشی می‌کنند یا با احتکار اجناس مردم را در تنگنا قرار می‌دهند، بدانند که دانسته یا ندانسته در خط آمریکا و مستکبران حرکت می‌کنند و مرتکب گناهی بزرگ و نابخشودنی هستند.

ابراهیمی بیان داشت: در شرایط کنونی کشور که سه مثلث شر یعنی آمریکا، انگلستان و رژیم صهیونیستی تلاش در ایجاد یاس در ملت ما دارند، این قبیل کارها خیانت به ملت است.

وی خواستار نظارت دقیق اصناف بر فروشندگان و به ویژه میوه‌فروشان در بافت شد و افزود: بازاریان ما غالبا افرادی متدین هستند، اما با همان عده کم که گرانفروشی یا احتکار می‌کنند باید برخورد جدی شود.

انتهای پیام/ل۲۰

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.