سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام علي ابراهيمي امام جمعه بافت:اختلاف بین مسئولان مانع پیشرفت است

ارسال شده توسط: مديربازدید شده: 459 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.07.20
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/07/20 - 16:31
شماره: 13910720000654
http://yascms.ir/emam/ebrahimi1.png

امام جمعه بافت:
اختلاف بین مسئولان مانع پیشرفت است
برای مشاهده لینک خبر کلیک نمایید!
خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: وقتی در یک منطقه مسئولان درگیر باشند و بین آنها اختلاف باشد، پیشرفتی وجود ندارد.
خبرگزاری فارس: اختلاف بین مسئولان مانع پیشرفت است


به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جلسه معارفه رئیس اداره منابع طبیعی بافت به شرایط تصدی مسئولیت از دیدگاه قرآن پرداخت و اظهار داشت: وابستگی به خطوط و جناح بدون این دو شرط امانتداری و توانایی غیر از آسیب و ضرر چیزی به ارمغان نیاورده است.

وی با بیان اینکه هرجا پیشرفتی بوده از برکت این 2 مطلب یعنی امانتداری و توانایی است، افزود: یکی از آسیب‌هایی که در شهرستان داشتیم و منشأ مشکلات شده بود، درگیری مسئولان و عدم پیشرفت شهرستان بود.

ابراهیمی بیان داشت: وقتی در یک منطقه مسئولان درگیر باشند و بین آنها اختلاف باشد، پیشرفت نمی‌کنند و مردم منطقه بافت در گذشته درگیری‌های زیاد و اختلاف داشته‌اند و به همین دلیل پیشرفت چندانی این شهرستان نداشته است.

امام جمعه بافت گفت: امروزه مقام معظم رهبری سه قوا را دعوت به وحدت و همدلی کرده‌اند و امیدواریم از این به بعد شاهد درگیری بین دستگاه‌ها در شهرستان نباشیم، هر چند اختلاف چندانی نبوده، اما همین حد هم نباشد تا تأثیر منفی خود را نگذارد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: باید حافظ منابع طبیعی شهرستان باشیم، یک درخت جنگلی مثل بنه یا بادام کوهی تا بخواهد درخت بزرگی شود، سال‌ها طول می‌کشد، اما بعضی افراد کنار درختان آتش روشن می‌کنند، در صورتی که درختان جنگلی به ویژه بنه سرمایه ملی شهرستان هستند.

وی گفت: امیدواریم در شهرستان درختان جنگلی به ویژه بنه حفظ شود و کاشت هم داشته باشیم تا جاهایی که از بین رفته بتوانیم، جایگزین کنیم.
انتهای پیام/ب20/ژ1001

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.