سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام علي ابراهيمي امام جمعه محترم شهرستان بافت:قدرت دشمنان انقلاب اسلامی رو به افول است

ارسال شده توسط: مديربازدید شده: 547 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1391.07.20
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان 91/07/21 - 15:00
شماره: 13910721000403
http://yascms.ir/emam/ebrahimi3.png

امام جمعه بافت:
قدرت دشمنان انقلاب اسلامی رو به افول است
برای مشاهده لینک خبر کلیک نمایید!
خبرگزاری فارس: ‌‌امام جمعه بافت ‌گفت: دشمن ما رو به افول بوده و این امر ثابت شده است، صهیونیستی که‌ ادعای قدرت نظامی در همه زمینه‌های زمینی و هوایی را دارد در مقابل هواپیمای بدون سرنشین حزب‌الله ناتوان بود.

خبرگزاری فارس: قدرت دشمنان انقلاب اسلامی رو به افول است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت اظهار داشت: سفر‌های مقام معظم رهبری برکات زیادی به همراه دارد از جمله اینکه موجب وحدت می‌شود و همه اقشار مختلف در کنار هم قرار می‌گیرند و وحدت را ارتقا می‌دهند.

وی بیان کرد: حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موجب افزایش روحیه مسئولان می‌شود و تعهد بیشتری نسبت به کار برای آنها به وجود می‌آورد.

ابراهیمی عنوان کرد: حضور‌ آیت‌الله خامنه‌ای با استقبال بی‌نظیر مردم همراه است که خاری بر چشم دشمنان است و بیهوده بودن کارهایشان و هزینه‌های هنگفتی که برای تهاجم فرهنگی و اقتصادی می‌کنند را به خودشان هم ثابت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن ما رو به افول بوده و این امر ثابت شده است، صهیونیستی که‌ ادعای قدرت نظامی در همه زمینه‌های زمینی و هوایی را دارد در مقابل هواپیمای بدون سرنشین حزب‌الله ناتوان بود.

ابراهیمی بیان داشت: ایران با ورود هواپیمای آمریکایی به آسمان ایران آن را سالم به زمین نشاند و از نمونه آن را ساخت‌ که نشان از قدرت ما و ضعف دشمنان است.

وی با اشاره به روز پیوند اولیا و مربیان گفت: والدینی که به فرزندانشان اهمیت می‌دهند هم در دنیا و هم در آخرت موفق هستند و ثمره کار خود را می‌بینند.

ابراهیمی اذعان کرد: در ازدواج فرزندانتان کوشا باشید،‌ نباید در ازدواج سخت‌گیری کنیم و اگر دلیل عدم ازدواج فرزندمان‌ باشیم آن را دچار گناه کرده و مدیون هستیم.

انتهای پیام/آ20

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.