سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

ملت سران جريان فتنه را به زباله‌داني تاريخ مي‌سپارد

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 666 مرتبه
دسته: مصاحبهتاریخ: 1388.09.29
 

امام جمعه بافت:
ملت سران جريان فتنه را به زباله‌داني تاريخ مي‌سپارد

http://media.farsnews.com/Media/8809/Images/jpg/A0773/A0773892.jpg

خبرگزاري فارس: امام جمعه بافت گفت: سران فتنه با اين حركت نسنجيده و جاهلانه گور خود را كندند و اگر از نام امام راحل و ادعاي پيروي از خط ايشان براي خود آبرويي به هم زده بودند، ديگر ملت هرگز اين ادعاها را نمي‌پذيرد و آنها را به زباله‌داني تاريخ مي‌سپارد.

حجت‌الاسلام علي ابراهيمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بافت با اشاره به جسارت معاندان و منافقان به ساحت امام راحل اظهار داشت: حركت نابخردانه ضدانقلابي و ضداسلامي آنان داغي بزرگ بر دل خانواده معظم شهيدان، جانبازان و مردم ولايت‌مدار كشورمان نهاد.
وي افزود: سران فتنه خواسته يا ناخواسته، عالمانه يا جاهلانه، بزرگ‌ترين خدمت را به سران استكبار و صهيونيست‌ها كردند.
ابراهيمي با اشاره به هتك حرمت به امام خميني(ره) در سال 56 تصريح كرد: طلاب حوزه علميه قم در آن سال بلافاصله پس از انتشار خبر موهن روزنامه اطلاعات عزادار شدند و با تعطيلي حوزه‌ها به راهپيمايي آرام پرداختند و در خانه مراجع عظام تقليد تجمع كردند و گروهي از اين طلاب در محضر آيت‌الله نوري همداني مطلب را به ايشان گفتند، امام مانند خورشيد و ماه نورافشاني مي‌كند، گر چه دشمنان مانند سگ فرياد كنند.
وي افزود: هر چه داريم، از بركت فكر و انديشه وجود امام راحل بزرگوار است، عزت، حرمت، عظمت، آزادي، استقلال و شرف ملت ايران مرهون وجود امام عزيز است و امروز مردم ولايت‌مدار و بزرگوار به ويژه جوانان ما نيز داغدار و ناراحت هستند و در مقابل اين هتك حرمت با راهپيمايي و تجمع و محكوم كردن سران فتنه در صحنه حاضر هستند و رهبري بزرگوار را هرگز تنها نمي‌گذارند.
امام جمعه بافت تصريح كرد: امام راحل نماد عزت، عظمت و پايداري جهان اسلام است و قطره قطره خوني كه در رگ ما وجود دارد، هديه به رهبر است.
ابراهيمي خاطرنشان كرد: اعلام انزجار از سران فتنه و آشوبگر وظيفه همه ملت است كه ملت رشيد ما به رهبري معظم انقلاب كه همان خميني امروز است، پاسخ اين بي‌حرمتي را به نيكي دادند.
وي اظهار داشت: سران فتنه با اين حركت نسنجيده و جاهلانه گور خود را كندند و اگر از نام امام راحل و ادعاي پيروي از خط ايشان براي خود آبرويي به هم زده بودند، ديگر ملت هرگز اين ادعاها را نمي‌پذيرد و آنها را به زباله‌داني تاريخ مي‌سپارند.
امام جمعه بافت گفت: ملت رشيد و انقلابي و به ويژه طلاب جوان و روحانيت اصيل پس از انتشار اين خبر توسط صدا و سيماي ارزشمند، بلافاصله با تجمع و تعطيلي حوزه‌ها از سران فتنه اعلام انزجار كردند و اگر نصايح مشفقانه رهبر نبود، دودمان سران فتنه را بر باد مي‌دادند.
وي با اشاره به تجمع طلاب و بسيج دانشجويي بافت در حوزه علميه امام حسين(ع) گفت: بيداري و هوشياري همه اقشار ملت و وفاداري آنها به راه، آرمان، انديشه، تفكر امام راحل و مقام معظم رهبري را سران فتنه و استكباري به خوبي رصد مي‌كنند و اين واكنش ملت عزيز ايران آنها را از كرده خود پشيمان مي‌كند.
ابراهيمي افزود: انقلاب اسلامي كه ثمره خون شهيدان است، بي‌نام امام راحل در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست، امام اسوه تقوا، صلابت و عظمت بود و مهر امام تا ابد در دل مسلمانان به ويژه مستضعفان جهان جاودانه است.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.