سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دولت تمام همتش را صرف آباداني و رفع مشكلات مناطق محروم مي‌كند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 702 مرتبه
دسته: مصاحبهتاریخ: 1388.09.29
 

امام جمعه بافت:
دولت تمام همتش را صرف آباداني و رفع مشكلات مناطق محروم مي‌كند

خبرگزاري فارس: امام جمعه بافت گفت: دولت نهم و دهم تمام همتش را مصروف آباداني و رفع مشكلات مناطق محروم مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، علي ابراهيمي پيش از ظهر امروز در جمع شهروندان بزنجاني بافت با بيان اينكه حضور فرماندار فرصت خوبي براي رفع كمبودها و مشكلات اين شهر است، اظهار داشت: دولت فعلي تمام همتش را مصروف آباداني و رفع مشكلات مناطق محروم مي‌كند و نماينده اين دولت به شيوه رئيس جمهور در ميان مردم مي‌رود و از نزديك به رتق و فتق امور مي‌پردازد.
در ادامه محمدعلي بهروز فرماندار بافت اظهار داشت: وظيفه همه مديران تلاش شبانه‌روزي با نگاه اميدوارانه به اينكه مشكلات قابل رفع است، براي رفع كمبودها و زدودن محروميت از چهره مناطق تلاش كنند و در فرهنگ بسيجي و مديريت اسلامي واژه نمي‌توانم و ممكن نيست جايگاهي ندارد.
وي با تاكيد بر اينكه مشكلات تا آنجا كه در حوزه اقتدار و مسئوليت شهرستان است قابل حل و در غير اين صورت نيز از استان و در سطح ملي اقدامات صورت مي‌گيرد، افزود: همدلي و همكاري مردم با مسئولان در نظام اسلامي ضروري و كليد حل نابساماني‌‌هاست.
بهروز به مردم بزنجان قول داد در جلسه‌اي كه پس از ديدار با مردم در محل فرمانداري و با حضور مديران تشكيل مي‌شود، مشكلات مطروحه را تا حد امكان حل و فصل كند.
در ادامه نماينده مردم بافت در مجلس شوراي اسلامي با تشريح آينده راه‌هاي شهرستان گفت: جاده‌هاي منتهي به بافت از سمت جيرفت، ارزوئيه، سيرجان و كرمان دوبانده مي‌شود و به تصويب دولت رسيده و تعيين بودجه شده است و اين طرح‌ها تا سال آينده آغاز مي‌شوند.
فرماندار بافت نيز قول داد كه در روز عيد غدير كلنگ آغاز باند دوم محور كرمان بافت از سمت بافت به زمين زده و عمليات آن آغاز شود.

چاپ این نسخه درجه: 5.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 1 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.