سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حضور عاشورائيان در صحنه حجت را بر قواي امنيتي و قضايي تمام كرد

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 595 مرتبه
دسته: مصاحبهتاریخ: 1388.10.11
 
خبرگزاري فارس: فرماندار بافت گفت: حجت بر همه قواي امنيتي و قضايي توسط مردم حزب‌الله در روز 9 دي‌ ماه تمام شد و بايد با سران فتنه به عنوان محارب برخورد شود.

http://media.farsnews.com/Media/8810/Images/jpg/A0789/A0789446.jpg

محمدعلي بهروز امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بافت با اشاره به اعمال منافقان و معاندان در روز عاشورا اظهار داشت: وظيفه مذهبي، ديني و ملي ما به عنوان يك شيعه علوي، دفاع از ارزش‌هاي اسلامي، اعتقادات و اصول است و در انجام اين وظيفه هرگز كاهلي نمي‌كنيم.
وي افزود: نبايد بيش از اين منتظر برخورد حكومت با عوامل فتنه‌گر و ضدانقلاب بمانيم و در صورت سكوت و مصلحت‌طلبي نهادهاي امنيتي در برخورد با اين عوامل استكبار و مزدوران شيطان، ملت خود همانطور كه نشان داد، وارد عمل مي‌شود.
بهروز تصريح كرد: از نهادهاي امنيتي به ويژه قوه قضائيه مي‌خواهيم كه بيش از اين زمينه را براي جولان و هتاكي منافقان و سران فتنه باز نگذارند و با قاطعيت و اقدام شجاعانه در برخورد با سران فتنه و امويان روزگار اشد مجازات براي آنها كه در روز عاشورا بغض خود را از ولايت با آتش زدن خيمه عزاداران و هتاكي به اصولي‌ترين اركان نظام بروز دادند، قلب امام زمان (عج) و نائب برحقش حضرت آيت‌الله خامنه‌اي را التيام بخشد.
وي با ابراز خشم از اين حركت كور امويان و هتاكي آنان به مقدسات عاشورا و نيز سران فتنه‌گر از جمله كروبي، موسوي و خاتمي و بعضي سران پشت پرده كه بر امام حق خروج كرده‌اند، خاطرنشان كرد: حجت بر همه قواي امنيتي و قضايي توسط مردم حزب‌الله در روز 9 دي‌ ماه تمام شد و سران فتنه با سكوت خود همراهي خود را با عوامل بيگانه و منافق و هتاك اعلام كرده‌اند، بايد با همه توان آنان را دستگير و حكم محارب را درباره آنان اجرا كنند و گرنه ديگر اين هتاكي‌ها را تحمل نمي‌كنند و ريشه آنها را مي‌خشكانند.
فرماندار شهرستان بافت بيان داشت: اين فريفته‌شدگان، قلب ملت مذهبي و مؤمن ما را در روز عاشورا و حوادث قبل از آن جريحه‌دار كردند، اما حركت انقلابي و حضور مردم در همه شهرهاي كشور، آن هم به گستردگي و همگاني راه را براي اقدام قانوني عليه اين سران از خدا بي‌خبر و به شيطان پيوسته، هموار كرد و به خواست عمومي ملت بدل شد و ديگر مصلحت‌جويي در برابر سران فتنه از هر گروه و مقام و هر سابقه‌اي كه داشته باشند، جايز نيست، زيرا خروج بر امام حق و نظام الهي مجازاتي جز مرگ ندارد.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.