سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مردم بيش از اين مماشات با فتنه‌گران را تحمل نمي‌كنند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 648 مرتبه
دسته: مصاحبهتاریخ: 1388.10.11
 
مردم بيش از اين مماشات با فتنه‌گران را تحمل نمي‌كنند

http://media.farsnews.com/Media/8804/Images/jpg/A0709/A0709454.jpg
خبرگزاري فارس: امام جمعه بافت گفت: مردم انقلابي و غيرتمند ايران اسلامي بيش از اين مماشات با فتنه‌گران را تحمل نمي‌كنند.

حجت‌الاسلام علي ابراهيمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بافت با اشاره به جسارت معاندان و منافقان در روز عاشورا اظهار داشت: آنچه براي ما روشن شده، اين است كه سران فتنه دايه انقلاب هستند، نه مادر انقلاب و براي رسيدن به مطامع دنيا، جاه و مقام حاضرند اسلام، انقلاب، امام راحل، شهدا، استقلال، ارزش‌ها و اموال و ناموس كشور را قرباني كنند و حتي ذليلانه كشور را در اختيار استكبار جهاني، آمريكا و صهيونيست قرار دهند.
وي افزود: سران فتنه و صحنه‌گردانان پشت پرده مسببان اصلي اين آشوب‌ها هستند و نهال فتنه به دست آنها كاشته شد و هر روز ابعاد بيشتري پيدا كرد، آنها مطالبات ناحق و غيرقانوني از نظام داشتند و پس از آنكه مردم ايران اسلامي ناباورانه آنها را از صحنه سياست كنار زدند، به رغم به كارگيري همه ترفندها و پشتيباني‌هاي استكبار، از ملت تودهني خوردند.
ابراهيمي تصريح كرد: آنان براي انتقام از ملت و نظام اسلامي، گروه‌هاي ضدانقلاب فراري، ناراضيان داخلي و كساني كه اعتقادي به نظام و ارزش‌ها ندارند و در سايه نظام زندگي مي‌كنند را با پول‌هاي وهابيان عرب و صهيونيست‌ها و آمريكائيان جذب كردند و آنها را به ميدان آوردند تا هتاكي را از حد گذراندند.
امام جمعه بافت خاطرنشان كرد: سران فتنه از ملت بريده‌اند، از رهبري جدا شده‌اند و از امام راحل و ارزش‌ها نيز دور شده‌اند، مطالبات آنها، مطالبه ملت نيست، بلكه يك مطالبه ناحق و زورگويانه آن هم فراتر از قوانين نظام اسلامي است.
وي بيان داشت: مجمع روحانيون مبارز و سران فتنه از جمله موسوي، كروبي و به ويژه خاتمي از اين حركات نه تنها ناراحت نيستند كه حتي در مقابل پاره كردن عكس امام راحل و هتك حرمت اين معمار كبير انقلاب و عاشوراي حسيني سكوت اختيار كردند و رضايت دارند و پناهندگان به دامان كفر نيز حامي آنها هستند و از سران فتنه به عنوان رهبران قيام ياد مي‌كنند.
ابراهيمي گفت: سران فتنه عوامل خود را به مبارزه با حزب‌الله كه حافظ استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي است فرستادند و با جريحه‌دار كردن احساسات مردم و توهين به مقدسات و باورهاي مردم و به آتش كشيدن اموال عمومي و دولتي ماهيت ضدانقلابي خود را آشكار و عناد خود را با نظام اسلامي اعلام كردند.
وي تصريح كرد: از قوه قضائيه مي‌خواهيم كه بدون اغماض و چشم‌پوشي با صلابت و قاطعيت نسبت به دستگيري عوامل فتنه اقدام و آنان را به جزاي اعمال ننگينشان برساند، در غير اينصورت مردم انقلابي بيش از اين مماشات با اين فتنه‌گران را تحمل نمي‌كنند.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.