سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

ملت ایران جزو خواص جبهه حق است

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 646 مرتبه
دسته: مصاحبهتاریخ: 1388.10.11
 
امام جمعه بافت: ملت ایران جزو خواص جبهه حق است

http://www.shabestannews.com/newsfiles/pic/maintitr/88101115252037-1-I.jpg

استان ها: امام جمعه بافت با اشاره به هتک حرمت روز عاشورا گفت: در سال های اخیر ثابت شد که ملت ایران جزو خواص جبهه حق است.

به گزارش خبرگزاري شبستان از كرمان، حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه شهرستان بافت، در خطبه اول نماز جمعه این شهر، در ادامه بحث هفته گذشته در خصوص نقش جوانان و نوجوانان در حادثه کربلا گفت: برای موفقیت هر طرح و نقشه ای باید همه عوامل و دست اندرکاران آن، وظیفه خود را به خوبی انجام دهند؛ زیرا در غیر این صورت آن طرح موفق نخواهد بود.

وی افزود: خدای متعال، کربلا را طراحی کرد و امام حسین(ع) مجری این طرح در عمل به دستورات الهی برای حفظ اسلام بود که هم آن حضرت و هم یاران وفادارش به نحو احسن وظیفه خویش را انجام دادند.

امام جمعه بافت با اشاره به جمله "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" و نیز جریانات دخیل در حادثه کربلا گفت: این حادثه برای همه دوران ها و به خصوص جامعه امروز ما الهام بخش است.

وی در ادامه جریانات ذکر شده را شامل یزیدیان، یاران امام حسین(ع) و قاعدان ذکر کرد و افزود: قاعدان گرچه در ظاهر یزیدیان را یاری نکردند، اما چون به دفاع از امامت هم برنخواستند در حقیقت کمک حال سپاه دشمن هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به تهاجم فرهنگی و نظامی دشمنان امام حسین(ع)، تهاجم فرهنگی را دروغ گویی، تحریف و وارونه جلوه دادن حقایق برشمرد که با این تهاجم، زمینه حمله نظامی را فراهم می کردند.

وی بیان داشت: این در حالی بود که سپاه دشمن خود را پاسدار صلح، امنیت، حامی دین و منافع مردم، جانشین پیغمبر و خلیفه رسول خدا دانسته و خود را امام حق جلوه می دادند.

امام جمعه بافت، سپس نقش جوانان و نوجوانان در مواجهه با این تهاجم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: آنان در جبهه فرهنگی به دفاع از دین پیامبر، افشای چهره یزیدیان و ناحق بودن آنها پرداخته و با افشای حقایق با تحریف و دروغ پردازی آنان مبارزه می کردند.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به هتک حرمت روز عاشورا، ابراز داشت: آنچه طی سال های انقلاب برای همگان روشن شده این است که بر خلاف پندار کسانی که گمان می کردند مردم ما جزو عوام جامعه هستند، اما ثابت شد که ملت ایران جزو خواص جبهه حق است؛ زیرا گوش و چشم آنها به زبان امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

ابراهیمی ادامه داد: گرچه ممکن است میان ملت اختلافات سلیقه وجود داشته باشد، اما همه آنها نسبت به حفظ نظام، امام(ره)، رهبری، حفظ دستاوردهای نظام، خون شهدا و دشمنی با دشمنان خدا، ید واحد بوده و در این راه ملاحظه احدی را نمی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بعضی از خواص جبهه حق که باید حساسیت بیشتری نسبت به حفظ نظام و حفظ حرمت امام(ره) و تبعیت و وفاداری به رهبری داشته باشند، اظهار کرد: این افراد جزو عوام قرار گرفتند، زیرا در لحظات حساس و بحرانی که باید سینه سپر کرده و در برابر تهاجم دشمن می ایستادند، سکوت کرده و هیچ عکس العملی نشان ندادند.

امام جمعه بافت افراد مورد اشاره را در برابر تهاجم دشمن به دو گروه تقسیم کرد و گفت: این عده یا جزو سران فتنه قرار گرفته و مورد حمایت استکبار و تمام کفار و مشرکان قرار گرفتند و یا سکوت کرده و بی اعتنا از همه رنج ها و غصه ها خود را کنار کشیدند.

وی همچنین با بیان اینکه سران فتنه برای رسیدن به پست و مقام، حتی به اسلام و پیامبر و امام حسین هم جسارت کرده، قرآن ها و پرچم های عزای حسینی را سوزانده و به انقلاب، امام و شهدا ناسزا گفتند، تصریح کرد: آنان با این اقدامات، استقلال کشور را زیر سئوال برده و ناموس کشور را قربانی کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی با عنوان این مطلب که سران فتنه از اینکه مورد حمایت خبیث ترین و جنایتکارترین دولت ها و ضد انقلابی های فراری خارج از کشور قرار بگیرند هیچگونه ابایی ندارند، خطاب به آنان گفت: اما بدانید این بار تیر شما به خطا رفته و ملت با هر سلیقه و گرایش سیاسی که اهداف پشت پرده شما را دید، به شما پشت کرد.

وی همچنین از خواص جبهه حق نظیر مراجع عظام تقلید به ویژه حضرات آیات نوری همدانی و مکارم شیرازی و نیز جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که خطر فتنه و عمق آن را قبل و بعد از انتخابات به خوبی تشخیص داده و مردم را هدایت و راهنمایی کردند، تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه بافت از حضور اقشار مختلف مردم و سلیقه های مختلف سیاسی که آگاهی و بصیرت خویش را نشان داده و با حضور میلیونی در حماسه عاشوراییان، از دین خدا، انقلاب و رهبری دفاع کرده و کشور را از خطر هرج و مرج و نابودی نجات دادند، نیز تشکر کرد.

وی در پایان خطاب به سران فتنه گفت: اگر زندان ها و تبعیدهای امام راحل(ره) و بیداری و قیام مردم به تبعیت از آن مرد بزرگ نبود، شما در زندان های طاغوت پوسیده بودید و اکنون به جای خدمت به مردم، مایه رنج و خون دل آنها هستید؛ پس تا دیر نشده توبه کنید و قبل از اینکه قهر و غضب الهی و خشم مردم و نظام دامن شما را بگیرد به اقیانوس بیکران ملت بازگردید.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.