سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیامبر(ص)واعلام امامت وولایت امیرالمومنین(ع)

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 516 مرتبه
دسته: سخنراني در خصوص حجتاریخ: 1393.07.30
 
سخنرانی حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه محترم زرند درتمتع 93(مدینه منوره)(شماره5)


http://yascms.ir/emam/gozaresh/a1002.jpg

السلام علیک یا رسول الله السلام علیک یا امیرالمومنین(ع) السلام علیک یا صاحب الزمان (عج) یا بقیه الله یا اباصالح المهدی ادرکنا و اغثنا .

خشنودی مولایمان صاحب الزمان،سلامتی رهبر عزیز و بزرگوارمان، شادی روح امام راحل عظیم الشان،شادی ارواح طیبه شهداء ،شادی ارواح طیبه مومنین که متعلق به این کاروان و این جلسه هستند، سلامتی خودتان ،خانواده و فرزندانتان اجماعاً صلوات.

خدا ان شاءالله که این عید را بر شما مبارک گرداند و ان شاءالله که به دست مبارک آقا امیرالمومنین و حضرت زهرا (س) حاجت روا شوید باز هم صلوات.

ازحضور همه حجاج بیت الله الحرام و مدیریت محترم و عوامل محترم صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم .

پیامبر(ص)واعلام امامت وولایت امیرالمومنین(ع):
همانطور که خدمت شما عرض کردم دو مطلب اساسی برای مسلمانان باقی مانده بود که لازم بود پیامبر خدا(ص) آنها را تبیین کنند. یعنی مساله "حج خانه خدا (حجة الاسلام)" و دیگری مساله "امامت و ولایت امیرالمومنین و امامان بعد از ایشان"،یعنی تعیین نظام مهندسی دینی و اسلامی بعد از رسول خدا که در سال دهم هجری پیامبر خدا دستور دادند جارچی ها در شهر اعلام کنند که پیامبرحج برگزار می کنند و سخنرانی کردند که خدا فرمودند: عمر تو به سر آمده و باید این دو مطلب رابیان کنی فرمودند:هر کس که استطاعت دارد حرکت کند که جمعیت زیادی حرکت کردند و از یَمن هم عده ای حرکت کردند که مطلب اول حج بود که باید تبیین می کردند :«خُذوُا عَنی مَناسِکَکُم مَنسِکاً» و اعمال حج را از من یاد بگیرید نگاه کنید که من چگونه حج را برگزار می کنم که این حجی راکه من و شما انجام می دهیم از برکت حجی است که پیامبر خدا انجام دادند.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.