سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند:دشمن برنامه ریزی کرده بود وحدت مردم را بشکند/ نهم دی فرقان بود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 485 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1393.10.09
 
http://yascms.ir/emam/gozaresh/aaaaa733.jpg

به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهر زرند در مراسم باشکوه ۹ دی ضمن تشکر و قدردانی از مردم و مسئولین شهرستان در برپایی این مراسم باعظمت ، با اشاره به آیه ۵۴ سوره مائده گفت : خداوند ۱۴۰۰ سال پیش عظمت ملت ایران را در این آیه نشان داده است و در این آیه می فرماید که در آینده دور خداوند قومی را می آفریند که خدا آنها را دوست دارد و آنها هم خداوند را دوست می دارند و در این رابطه پیامبر اکرم (ص) می فرماید قومی از مشرق زمین قیام می کند و زمینه ظهور و حاکمیت صاحب الامر را فراهم می کنند. از پیغمبر خدا سوال کردند که آن ملتی که خدا آنها را دوست دارد و آنها هم خدا را دوست دارند و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) هستند چه قومی هستند؟ رسول خدا دست بر شانه سلمان فارسی زدند و گفتند که هموطنان سلمان پرچم اسلام ناب را بلند می کنند.

وی افزود : امام بزرگوار (ره) با تمسک به قرآن و عترت انقلاب اسلامی را به وجود آورد و مردم ایران هم با همین اعتقاد همراه امام شدند و جان فدای امام شدند . از آن روز که انقلاب به برکت امام ایجاد شد، دشمنان توطئه های سنگین علیه انقلاب اسلامی بوجود آوردند جنگ های داخلی و جنگ ۸ساله تحمیلی از یک طرف و جنگ اقتصادی از طرف دیگر تا ریشه ملت ایران را بخشکانند و صدای حق طلبی اسلام ناب را خاموش کنند و برنامه ریزی های فراوان علیه امام و مقام معظم رهبری و ملت ایران کردند.

ابراهیمی ادامه داد : یکی از برنامه های دشمن این بود که برنامه ریزی کردند تا در انتخابات سال ۸۸ ملت را زمین بزنند و برنامه ریزی این بود که ملت را دو قسمت کنند و وحدت مردم را بشکنند و انقلاب اسلامی را از بین ببرند و بعد از انتخابات برنامه ریزی های دشمن شروع شد. هدایت ها و ارشادهای مقام معظم رهبری به جمع خواص و کاندیداها و تشویق به اطاعت از قانون بسیار روشنگر بود ولی بعضی خواص که به سران فتنه معروف شدند قانون را قبول نداشتند و قانون شکنی کردند و نظام اسلامی را که امانتدار مردم بود به تقلب متهم کردند و چنگ به آبروی نظام زدند و ما برنامه ریزی های دشمن را دیدیم که آمریکایی ها، صهیونیست ها ، سلطنت طلب ها ، منافقین و بهایی ها به میان آمدند و تمام ضدانقلاب ها از آنها حمایت کردند .

وی تصریح کرد : خط امام یعنی قانون مداری و شما ببینید کسانی که تا دیروز شعارهای امام را می دادند به یکباره شعارهایشان عوض شد ، حمایت از مظلوم و مرد فلسظین رفت کنار و شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری ایرانی را سر دادند و شعار مرگ بر ولایت فقیه داده شد تا به روز عاشورای ۸۸ رسیدند و به ساحت مقدس سیدالشهدا بی احترامی کردند. مردم در این زمان دیگر تاب نیاوردند و دانستند که باید وارد میدان شوند و حتی کسانی که به سران فتنه هم رأی داده بودند متوجه شدند که اینها در فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند ، برخواستند و در روز ۹ دی به میدان آمدند . لذا ۹ دی فرقان شد یعنی جدا کننده حق از باطل و یک صحنه غدیر دیگر شد منتها بدون پیمان شکن و ما مردم کوفه نیستیم که به امام خود پشت بکنیم . نهم دیماه شد حماسه ساز و در تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه زرند در پایان گفت : اگر رهنمودها و صبر و بصیرت مقام معظم رهبری نبود الان معلوم نبود بر سر کشور ما چه می آمد و اگر درایت و شکیبایی رهبر معظم انقلاب نبود شاید الان ما هم مثل عراق و سوریه و بدتر از آن بودیم و مردم با حضور پرشورشان بار دیگر عظمت ولایت فقیه را به جهان نشان دادند.

برای دیدن لینک این خبردرصبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.